maandag 6 september 2021

Met Erik naar Erik


Ik had vorige week dinsdag spontaan Erik, die hier trouwens niet genoemd wil worden, 

een whatsapp bericht gestuurd, 

of hij zin had om mee te gaan naar Erik, die hier ook niet genoemd wil worden. 

Jullie moeten daarbij natuurlijk wel weten dat Erik, die hier nog steeds niet genoemd wil worden, 

net als Erik, die hier ook nog steeds niet genoemd wil worden, een liefhebber is van Zwitserse spoorwegen. 

En dus had Erik wel zin om mee te gaan naar Erik. 

Na de koffie zijn we naar zolder gegaan en heeft Erik alle Zwitserse locomotiefjes, die hier ook niet genoemd willen worden, 

van Erik bekeken, uiteraard hebben we er ook een aantal laten rijden 

en heeft Erik volop aan Erik kunnen vertellen over zijn bouwprojecten. 

Om het bezoek toch enig niveau te geven hebben we ook een tweetal 103 de benen laten strekken, 

daarna konden we over gaan op de Piko Railjet van Erik. 

De decoder van de lok was zo nu en dan het spoor kwijt 

en de rijtuigen waren bepaald niet kort gekoppeld. 

Daar hebben we iets aan kunnen doen, 

al was het lastig de trein weer op de baan te krijgen. 

Een gezellige avond was weer voorbij gevlogen! 

Hachelijk? 

9 opmerkingen:

Erik01 zei

Leuk om hier een verslag te lezen van een geslaagde avond. Mis alleen een opmerking over het lokale parkeerbeleid.

Erik zei

Bad parkeer move…
Maar het was gezellig, volgende keer bij jou?

FRANK103 zei

@Erik: het was zeker gezellig! Het parkeerbeleid is een bijzonder hachelijk onderwerp, dat zeker niet genoemd moet worden!

@Erik: ik weet het!
Volgens mij vindt Erik het leuk als we een keer komen kijken, spreken we nog af.

Sjoerd zei

Nou zie ik toch al drie opmerkingen over parkeerbeleid, ik denk er het mijne van...

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik ben deze week dinsdag thuisgebleven, nu het woord parkeren hier al 4 keer is gevallen is een bezoek aan Erik mij te hachelijk geworden!

Ad zei

Snap niks van dat gedoe over het parkeerbeleid; er staan toch een groot aantal wunderschöne treinen op de baan van Erik geparkeerd. Niks mis mee!

Suske. zei

Een geslaagde avond al zie ik geen culinair verantwoorde foto tussen het aanbod. Heikel.

FRANK103 zei

@Ad: zolang je niet precies weet waar het over gaat loop je ook minder risico. Dat is in dit geval goed! We gaan dus geen tipje van de sluier oplichten.

@Francky: voor een gezellige avond hoeven we ons niet per se culinair te buiten te gaan.

Erik01 zei

Leuk idee