woensdag 15 december 2021

Laatste race op Souterrain 7, the movie


Toen Marc tijdens de koffie vertelde van de sloopplannen 

(SBB Ae 6/6)

heb ik uiteraard voorgesteld zijn mooie grote kelder 

(SBB Re 6/6)

te gebruiken voor een spoorbaan. 

(SBB Re 4/4 IV)

Geheel tegen de verwachting in vond hij dat geen goed idee. 

(SBB Re 4/4 V of Re 460)

Inmiddels zijn we bijna een week verder 

en heeft Marc foto's rondgestuurd van een lege kelder. 

Daarom vandaag nog een keer een poging om met een aantal Targio Florio Ferrari rode locomotieven hem het licht te laten zien. 

En anders helpt het filmpje misschien hem op goede gedachten te brengen? 


Hachelijk?

11 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik vrees dat dit naar alle waarschijnlijkheid niet in zijn straatje past...

FRANK103 zei

@Sjoerd: Marc is het spoor bijster!

MarcStouten zei

Hahaha. Je hebt mij overtuigd om het bij racebaan te houden! Het zijn wel hele mooie locatie, dat wel

FRANK103 zei

@Marc: het leukste is dat er iedere maand genoeg rijders zijn, bij mij thuis reed ik maar 2 keer per jaar, dan is een spoortafel logischer dan een circuit.

MarcStouten zei

Een hachelijke conclusie is dat!

Suske. zei

Afwachten hoe het verder verloopt. Heikel ?

FRANK103 zei

@Marc: of netelig?

@Francky: Souterrain 8 vordert al, een deel van het circuit staat al weer.

Noortje zei

Ik heb geen verstand van je hobby's van treinen en raceauto's maar ik zie wel dat je er iedere keer erg van geniet met elkaar.

Erik01 zei

Tijd voor een compromie ? Een combinatie van race en trein baan ?

Ad zei

Een compromis vind ik ook een goed idee. Een H0-baan met het Faller carsystem. 😀

FRANK103 zei

@Noortje: het gaat vooral om de gezelligheid, alleen op zolder met je hobby is ook maar zo alleen.

@Erik en Ad: Marc denkt dat er geen treinen op Sicilie reden, waar het Targa Florio circuit was. Heel saai eiland!