dinsdag 29 november 2022

Voorbereiden Souterrain cup 2022


De Souterrain cup 2022 kwam eraan, en om er voor te zorgen dat alle bolides er fris en fruitig bij stonden 

(links mijn reserveauto, de Thunderslot Lola T70)

had Marc, die hier trouwens niet genoemd wil worden, 

ons op een regenachtige zondagmiddag uitgenodigd om de auto's te testen. 

(Ollie ziet het met lede ogen aan)

Om de tegenstanders zand in de ogen te strooien heb ik deze tot meer dan vervelens toe 

(De NSR Porsche gaat in de wasbenzine)

lastig gevallen met plaatjes van de onvolprezen Huracan, 

(Achteras, tandwielen en velgen van de NSR Porsche)

een auto die volgens de kenners te modern is voor een in de prehistorie gereden Targa Florio race. 

De Souterrain cup zelf is afgelopen zondag gereden, 

(links de reserveauto, rechts de Porsche die in verband met loszittende lagers afvalt als reserveauto)

uiteraard plaats ik daar morgen een bericht over! 

(Het leven van een hond met een baasje met een hobby is zwaar!!)

Hachelijk?

4 opmerkingen:

Suske. zei

Ollie ziet het allemaal met lede ogen aan. Hij heeft het zwaar met zo'n baasje.

FRANK103 zei

@Francky: het arme beestje heeft duidelijk behoefte aan rustgevende treinen! Dit wordt een gevalletje racestress!!

Sjoerd zei

Ik kan niet wachten op een vervolg... Denk ik.

FRANK103 zei

@Sjoerd: het vervolg is vreselijk!