zaterdag 13 april 2024

Test

Het weblog kon niet worden geladen op de Samsung telefoon en op de Ipad. 

De DNS server kon niet worden gevonden. 

Overigens deden andere webloggen (Blogger) het ook niet. 

Nu kan zoiets makkelijk liggen aan mijn apparaten, maar natuurlijk ook aan Blogger. Omdat ik wel het onderhoudsscherm kon laden (waar ik berichten aanmaak, reacties kan verwijderen en de opmaak kan wijzigen) heb ik een testbericht gemaakt. 

Daarna was het weblog weer zichtbaar. 

Of het toeval was?

De foto's zijn van een leslocatie waar ik ieder jaar in april en mei aan aantal dagen naar toe moet.

hachelijk?

11 opmerkingen:

Sjoerd zei

mooie test...

Sjoerd zei

wat test je eigenlijk

Anoniem zei

Hachelijke test

Anoniem zei

Mis het beeld

Paul zei

test geslaagd!?

MarcStouten zei

ik mis een belangrijk verslag!

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik kan mijn weblog niet zien op telefoon en ipad, iets over dns server.

@Marc: hachelijk is het!

@Paul: het weblog is nu weer zichtbaar op telefoon en ipad

@Marc: ik heb er geen excuus voor!

MarcStouten zei

wat een pech voor het volgende blogspottende nederlanders. En voor de auteur helemaal!

Mirjam Kakelbont zei

Kan je niet in je blog? Dat is méér dan hachelijk! Ik hoop dat je weet waar het aan ligt, en dan lezen we alsnog wat je hebt getest.

Erik zei

Blijft de vraag , geslaagd voor de test aan de Vecht?

FRANK103 zei

@Marc: een weekje minder internetvervuiling, daar zullen toch ook lieden blij mee zijn?

@Mirjam: ik kan het blog niet zien, maar wel bij het onderhoudsscherm. Heel bijzonder. Ik heb een testbericht geplaatst om te testen of dat invloed had. En dat had het. Maar geen idee wat voor invloed zodat het een test van niks was.

@Erik: ik ben niet in slaap gevallen, ondanks de lunchdip. Maar ik vond niet alle onderwerpen even boeiend.