zondag 22 november 2009

De fotocursus

Opdracht 2 is kleur. Tuurlijk kom je dan aan met plantjes. (hierboven: met door mij niet verklaarbare vlek rechtsboven). En bloemetjes.Nog wat waterplanten.Vliegtuigje, ook altijd leuk. Een kleurige foto van het schaakbord mag niet ontbreken. Actiefoto van een paar stoplichten (niet te verwarren met verkeerslichten waarmee het verkeer zodanig geregeld wordt dat de doorstroming verbeterd!).
Ter afsluiting natuurlijk wat zwemwaterfoto's! Beide zwemfoto's die hier gisteren te zien waren gaan uiteraard ook mee. En de meeuwen ook. Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Vraag ik me af wat die zwart/wit foto tussen die kleuren in doet.

FRANK103 zei

@me: dat is creativiteit? Zwart en wit zijn toch ook kleuren!

Gerard van Dongen zei

Foto's van het zwembad ZONDER zwemjuf zijn toch minder!

FRANK103 zei

@Gerard: ja, die zijn gewoon zonde van de slijtage aan de camera. Maar er worden thuis zoveel vragen gesteld als ik alleen met foto's van de zwemjuf thuis kom....

www.brillie.nl zei

Dat is altijd handig, met schoenen aan zwemmen. Kan je ook niet in glas trappen.

Steffer zei

Komt een cursus Photoshop van pas voor dat vlekje...

FRANK103 zei

@brillie: als kinderen in de sloot vallen kunnen ze vaak ook niet eerst hun schoenen uit doen!

@Stef: het is een heel vreemd vlekje, ik ben er nog niet achter wat voor vlekje het precies is!