vrijdag 31 maart 2006

Over Alfa's en Beta

Collega Harry heeft iets met Alfa's. Hij heeft een Alfa. Hij was dan ook helemaal gelukkig toen ik de verwijzing naar zijn weblog heb aangepast van 'roestgevoelig' naar 'tijdverspilling'. Alhoewel je bij Alfa's natuurlijk niet teveel tijd moet verspillen, anders blijft er van zo'n fraaie automobiel niet meer dan een bergje roest over. Mooi stukje roest, nietwaar agent? Om te laten zien dat er automobielen zijn die minder roestgevoelig zijn plaats ik hier de afbeeldingen van een van mijn favorieten. Een mega-Benz. Antiek. Maar met stijl! Natuurlijk diarree bruin. Harry, je kunt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de kwaliteiten van zo'n Alfa. Toch een ritje naar Oldenzaal?
Omdat het weblog toch wel heel erg bruinkleurig wordt en omdat ik de kop van dit weblog weer wil voorzien van een 103, hier dus ook een foto van een Märklin 103 op de spoortafel van Erik.

1 opmerking:

Anoniem zei

Voor "oude benzen" moet je hier
zijn
http://www.nijkamp-klassiekers.nl/

Rene