donderdag 20 april 2006

Over bruggen

Op het racebaandingesweblog staat een mooie foto die ik hier natuurlijk, met bronvermelding, graag ook plaats. Geknipt en geplakt van racebaanweblogdinges dus. Bij de links. Bij deze foto staat te lezen: "Juist de graffiti staat op een Spoorbrug!!! En dat kan maar 1 ding betekenen: Frank103. Frank103 is een regelmatig bezoeker van deze log en van hem is bekend dat hij eigenlijk liever met treintjes speelt. Dus hij is een beetje schizofreen. Dat hij racebaan.com op een spoorbrug heeft gespoten benadrukt dit nog is!"

Word ik op het ene moment door Bouwe nog uitgemaakt voor mafkees, nu ben ik volgens allerlei lieden schizofreen. De Turkse hackers die de site van Jack the Slipper vandaag hadden gehackt (zie afbeelding) ken ik (tot op heden) verder niet, maar ik ga ze toch wat namen doorgeven (jip, een fat-wa). En anders benader ik mijn tweelingbroer, Knarf103, om eens wat stoom af te blazen en per trein een bezoekje aan Bouwe te brengen (we zijn uitgenodigd).

Geen opmerkingen: