maandag 19 juni 2006

Over fort Veldhuis

Ik ben gisteren dus echt gebeld door neef Erik (NIET FICTIEF!!!). Een mijlpaal in het bestaan van dit weblog! Minder was natuurlijk dat ik zelf niet thuis was, maar koffie zat te drinken bij de buren (en meteen voetbal kijken)(Dit keer bedoel ik ook de echte buren, die naast ons wonen). Neef Erik vroeg hoe de beurs in Fort Veldhuis was? Nou, daar ben ik dus geweest, en dat was niet erg de moeite waard. En dat kon Madelon 103 ook goed overbrengen. Er was niet eens een handelaar die Märklin verkocht (wel wat gelijkstroomrommel). En wat handelaren in schaalauto's (Siku etc.). En een handelaar in beertjes.

Tja, beertjes in een fort, dan vraag ik u....
Vanaf het fort zijn we naar m'n broer Rob gefietst waar de verjaardag van zoon Joost gevierd werd. Natuurlijk hier een fappeltaart. (Foto's van Fort Veldhuis, een opgegraven motor van een vliegtuig, beertjes en appeltaart!, alles met Olympus)

Geen opmerkingen: