maandag 19 juni 2006

Over schoolavondwandelingen

Eén keer per jaar is de schoolavondwandeling. Lisanne moet dit jaar 8,5 km lopen en Wesley de 6 km. Lisanne wandelt dan met klasgenootjes mee (oh nee, weer met de familie B?!) en ik loop met Wesley mee. Ontspannen door het Noord-Hollands polderlandschap! Nou, niet helemaal. Ongeveer na 200 meter begint het al: "is het nog ver?", "mag ik een snoepje?", "mag ik iets te drinken?" en weer "is het nog ver?", "ik wil naar huis". Dit jaar liep ik met Wouter (fictief) mee, die zoontje Floris (ook fictief, op de foto in modieuze rode outfit) toch zeker 2 van de 6 km moest tillen. En Floris kon nog véél erger dan Wesley zeuren! Om er dan bij het eindpunt achter te komen dat hij (Wouter, nog steeds fictief) onderweg ergens zijn fietssleutel was verloren. Ja, er gaat niets boven een maandagavondwandeling om de week goed te beginnen! (foto's: willekeurige wandelaars, voorbijgangers en een koe, alles met Olympus) En Tunesië staat nog met 1 - 0 voor tegen Spanje!

Geen opmerkingen: