dinsdag 20 juni 2006

Over van alles en nog wat

En dan bedoel ik NIET de bekende winkel in Putten, maar dat ik nu diverse belangwekkende zaken ga behandelen:

1. De site van Ane wordt regelmatig verbeterd. Zien? http://www.csy.nl/indexframe.htm De bezoeker mag natuurlijk altijd een bericht in het gastenboek plaatsen.

2. Niet lang geleden had ik diverse lieden gespot op de plaatselijke spoorwegovergang. Met een meetlat.

Dat dat tot overlast leidde ziet u op de foto's hier. Van bedenkelijke kwaliteit, uiteraard! (NB: de AHOB's zijn gelukkig niet permanent vervangen door stalen hekwerken)

3. De wandeltocht gisteravond begon goed, de moeder van buuv An (verder hier oma) vroeg mij of nicht Diana een nicht van me was. (Lijkt voor de hand te liggen, anders is het geen nicht). Maar nee, Diana is geen nicht van mij, maar van Madelon103. Goed, deze uitleg is om een lang verhaal nog langer te maken. Oma regelt de overblijfgroepen op de dichtst bijzijnde school (ja, dit verhaal wordt steeds langer), en kreeg van een meisje (ik noem haar Robin, uiteraard fictief) de vraag of ze kinderen / kleinkinderen had. Nou, die heeft oma (anders is ze geen oma) en dus laat ze Robin foto's zien van haar dochter, kleinkind en nog een kind. Oooh, zegt Robin, wijzend naar het kind: dat is Lisanne. En dat is Bas (kleinkind) en dat is Annie. Oma is perplex, hoe weet dat kind (uiteraard wordt hier Robin bedoeld) dat? En waarom noemt dat kind (weer Robin) mijn dochter Annie? Oma weet echter Robin te ontfutselen dat ze dus via via familie is van mij en besluit vóór de wandeling een toelichting te vragen. Ja, de kwestie is, hoe komt zo'n kind (Robin) erbij om Angelique Annie te noemen? De verklaring is zo simpel: als Robin niet kan slapen moet ze gedwongen door haar moeder (Diana dus) hier op dit weblog een stukje lezen. En Angelique wordt hier (en op haar eigen weblog) regelmatig Annie genoemd. En Robin? Die slaapt dan uitstekend!

4. Bouwe heeft in Amerika treinenfoto's gemaakt! Bezoek zijn weblog!!

Geen opmerkingen: