dinsdag 27 juni 2006

WAARSCHUWING

Vanaf heden kunnen de (enkele) trouwe bezoekers van dit weblog zomaar een onderwerp aantreffen dat nog niet door Frank103 uitgemolken is: hij heeft mij (Madelon1 dus) toegevoegd als "Contributor" van het Frank103 weblog. Ja, ik merk dat je even moet slikken. Het is natuurlijk al een hele opgave om de verhalen op dit blog door te worstelen dus ik hoor je denken "Nu krijg ik nog slappere verhalen voor mijn kiezen...!". En inderdaad, daar zit een kern van waarheid in. Frank103 heeft een geheim wapen ingezet om ervoor zorg te dragen dat zijn blog het blog blijft met de minst interessante informatie, en meest slaapwekkende en onzinnige verhalen vergezeld van de ronduit belachelijkste foto's. En dat geheime wapen ben ik dus. Samen kunnen wij ervoor zorgen dat je weer lekker en snel slaapt! Dus gewoon even dit blog bezoeken als je niet kan slapen, en dan moet het geen probleem zijn om in no time in dromenland te belanden. Geen dank, graag gedaan!

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Hmm, en ook tegen verstopping. Stel, je hebt last van darmklachten, die zich uiten in het niet kunnen poepen. Dan lijkt me dat het lezen van de bijdragen van Madelon1 een garantie zijn voor een betere doorspoeling. We hebben het hier nog een keer over!

FRANK103 zei

Het is een gave, Bouwe!