woensdag 23 augustus 2006

Over wattizut

Muis schreef gisteren: "vreemde is dat moment dat het goede antwoord was gegeven dat zo goed als meteen op de site kwam... en dat BMW staat er al effe op... heb gezocht naar een BMW 321 maar die heeft een 'grill' aan de zijkant ipv kiewen en is niet cabrio.... het spleetje tussen de voor grill is ook niet zo breed..."
en
"Hij heeft wel slim de foto van 13 augustus ook vervangen... hihi"

Ahum

Beste Muis en Bouwe, ik zou niet weten wat voor auto het is. Met jullie antwoorden ga ik even googlen om het te controleren. Maar een BMW lijkt me niet onmogelijk (het merk BMW ligt in de -schoon-familie erg gevoelig, met een ex-BMW verkoper als zwager en een schoonzus met een 316 compact. Ik heb zelfs een BMW horloge van ze gekregen). Mar10e staat nu dus op de zwarte lijst....
En de foto was alleen wat betreft kleur en verzadiging aangepast. Maar dit keer niet met paint. Dat bewaar ik voor de volgende 2 delen van watizzut.

Dus: nog geen definitieve winnaar!

1 opmerking:

Madelon zei

Hij heeft wel iets weg van een kleine versie van de BMW 335.