vrijdag 11 augustus 2006

Terug!

Helaas voor de bezoeker die hier afgelopen weken een toename van het niveau constateerde, ik ben terug (we zijn terug!)! Met, vóórdat ik er een kritische blik op heb geworpen, ongeveer 700 foto's. Boeiende foto's, natuurlijk, en daarnaast foto's die geschikt zijn voor dit weblog. Voor jullie dus. Las ik op racebaanweblogdinges dat Jack the Slipper een wagonlading antieke automobielen tegengekomen was, nu, die zijn wij ook tegengekomen. In de wereldstad Idar-Oberstein (wie is daar niet geweest? Jack?). Op deze foto is natuurlijk het 'Alte schloss' te zien en de wereldberoemde 'Felsenkirche'. En voor Bouwe heb ik dan een willekeurige geparkeerde antieke automobiel gekiekt.
Bouwe nog bedankt voor 98 diepe reacties, ik ga ze nog bestuderen. En Herman: het gaat om een Duitse herder (ik verwijs de bezoeker hier natuurlijk naar het werkje Otje van Annie MG Schmidt of naar de gelijknamige TV serie). Posted by Picasa

Geen opmerkingen: