donderdag 24 augustus 2006

Uitslag watizzut deel 5

Het is inderdaad een Auto union, en de Audi ringen heb ik weggehaald met Paint. Een eervolle vermelding voor John dus, want het DKW verhaal kan ik verder niet controleren. Oké, een halve eervolle vermelding voor Bouwe.

Uitslag:
Eervolle vermelding: John
0,5 eervolle vermelding: Bouwe
De laatste opgave waar ik over beschik plaats ik hier morgenavond. Maar ook die moet ik eerst even painten. Overigens is de plaats waar deze auto staat niet geraden. Muis? Plaats langs de Moezel die begint met een B.

Over Wijnand: hij wil de zaak sluiten per einde van het jaar tenzij hij eerder een andere huurder vindt. De Megane prorace koffer had hij helaas niet. Hij had helemaal geen Megane. Maar wel veel andere mooie bolides.

1 opmerking:

John zei

Brug, dat zal het zijn. Er zijn redelijk wat bruggen bij de Moezel.