vrijdag 25 augustus 2006

Watizzut? deel 6

Een nieuwe opgave in de onzettend, nou ontzettend, in de populaire serie: watizzut. Deel 6 dus!

Een rode auto.

En rode auto's doen het natuurlijk altijd goed!
De BMW is na deskundig bestuderen geen dixie en ook geen 335. Maar een dinges.
En de blauwe Auto Union was natuurlijk vastgelegd in Bernkastel- Kues.Omdat ik lichtelijk de indruk kreeg dat de deelnemers maar wat gokten ken ik deze keer geen eervolle vermelding toe. De rode auto van de foto's hierboven staat natuurlijk in de wereldstad Idar Oberstein (moet ik dat verhaal over die kerk en die edelstenen nog een keer herhalen?).

Als er genoeg animo voor is, dan zal ik een vervolg instellen op deze serie watizzut, en ik dacht daarmee te beginnen door hier macro foto's van de 2 nieuwe racebaanauto's te plaatsen. Als JeeWee zich los weet te rukken van de luiers en weer wat meer nachtrust geniet: het gaat hier om het kunnen winnen van een eervolle vermelding op dit weblog!!!

Als laatste opmerking: Ronald Muis leek het leuk eens bij elkaar af te spreken. Zelf vond ik het bezoek aan Bouwe een groot succes, dus ik ben positief! Reacties van andere geïnteresseerden (Bouwe?) via mail aan Frank103.
SVP geen adressen/telefoonnummers of achternamen hier op dit weblog plaatsen, ook niet bij de reacties.

5 opmerkingen:

John zei

Skoda Oktavia?

John zei

O, en met die BMW Dixie was het niet echt een gok. Ik dacht dat het er eentje was en de eerste hit op Google Images was een rood autootje dat er sprekend op leek. Op de luchtinlaten aan de zijkant van de motorkap na, dan. ;)

FRANK103 zei

Bijna goed John.

John zei

Grrr, net mijn kans op een overwinning in de F1 voorspellingen op Slottrack verspeeld.
Dan gaan we hier maar verder met de wedstrijd: als het geen Oktavia is moet het een Felicia zijn. :)

John zei

Bouwe, ik denk dat je een Simca Aronde bedoelt. Daar lijkt hij ook wel wat op, ja. Ik blijf het toch op een Skoda houden. Geboren dwarsligger. :P