dinsdag 19 september 2006

Wie-is-ut Deel 1

Om een beetje balans in dit weblog te brengen (lees goed: geen niveau maar balans) heb ik een nieuwe serie vragen bedacht: Wie-is-ut? Omdat Knarf de mannelijke lezers op zijn wenken bedient leek het mij leuk om bij deze vragen eens iets aan te bieden dat de lezeressen zal aanspreken. Vandaar dus de volgende foto:

Deze keer krijgen jullie alleen de foto, volgende keer (als de naam van de persoon nog niet geraden is) een aantal hints. Ik kan niet beloven dat de volgende keer morgen zal zijn, want, zoals jullie weten, pikt Knarf 's avonds meestal de computer in. En gaat er pas achter vandaan wanneer ik naar bed ga. Normaal gesproken zou ik nu dus ook niet aan het toetsenbord mogen komen, maar Knarf heeft een knaagdier op bezoek en drinkt nu koffie. Met iets erbij, uiteraard!

16 opmerkingen:

FRANK103 zei

Heee Madelon, ik dacht dat je geen foto's van me zou plaatsen, hier op dit weblog...

Anoniem zei

Banderas?

Anoniem zei

nee, banderas is het niet, die heeft meer borsthaar.
verder zoeken dus

Anoniem zei

Die jongen van Bloom, uit Pirates..???

Anoniem zei

Het is duidelijk knarf103

Anoniem zei

Dat ziet toch iedereen!!!!

Madelon zei

Was het maar waar...zucht...

Anoniem zei

maar als we goed kijken heeft ook deze gespierde man wel een buikkie hoor

Anoniem zei

Hee hee hee, nou lijkt het net of knarf een buikkie heeft...

T zijn allemaal spieren hoor! Vettige buikspieren, dat wel....

Anoniem zei

Hee hee hee, nou lijkt het net of knarf een buikkie heeft...

T zijn allemaal spieren hoor! Vettige buikspieren, dat wel....

Anoniem zei

Als ik het nog een keer of twee zeg, geloven jullie het dan?

Madelon zei

Ja, het zijn duidelijk spieren op de foto! Vandaar dat ik dus zeker weet dat het Knarf niet is. Helaas...

Contesa zei

Ik ga voor Orlando Bloom!

Anoniem zei

ja dat zei ik ook al: Orlando Bloom en ik heb het plaatje ook terug gevonden, dus ik weet het nu zeker, kijk maar op:
http://www.theorlandobloomfiles.com/pictures/magazine06_1.html

JIPPIE MIJN EERSTE GEWONNEN VRAAG OP DE SITE VAN KNARF

Anoniem zei

Oke, reaktie is een beetje laat, maar deze sexy verschijning was het nou, gisterenavond, bij mij op de bank!

FRANK103 zei

Aan buuv An: je hebt een senseo gewonnen, op jouw kosten bij jou thuis! Joepie!