dinsdag 31 oktober 2006

Bezoekers en Benco

De bezoekersaantallen hier worden langzamerhand weer 'normaal', alhoewel meer dan 1 bezoeker hier (ikzelf) natuurlijk nog altijd bedenkelijk is. Het middel tegen abnormale aantallen frank103weblogbezoekers is het onderwerp TREINEN! Voor 'normale' bezoekersaantallen heb ik dus zondag een tiental foto's gemaakt op Eurospoor. Je weet wel: bewogen, slecht belicht en allemaal dat je denkt: die had ik niet gemaakt! Om deze twijfelachtige kwaliteit constant te kunnen leveren eten we natuurlijk wel iedere avond Benco in ons toetje en heb ik afspraken staan bij neef Erik en bij Ronald Muis (nu ziek thuis als gevolg van een inmiddels opgeheven BAN op het MTRC forum). Verder deze week natuurlijk de donderdagavond bij MTRC (waar ik laatste tijd toch merkbaar minder welkom ben) en zaterdag 4 november van 10 tot 14.00 de OPEN DAG BIJ MTRC en waarschijnlijk neem ik appeltaart mee! KOMT ALLEN!! Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Mike Hammer zei

Wat heb ik nu weer uitgevreten, ik neem het op voor de webmaster en ben gelijk persona nongrata ik voel me neteen asielzoeker. Alhoewel al je nog in de poepluiers zit kan je ook al uit dit luilekkerland gezet worden. Volgens mij een verkiezingsstunt van .............. ach wie kan het zeggen. Ga in ieder geval stemmen 22 november waarop maakt me niet uit laat je horen. F103 for president ik vindt het best.

FRANK103 zei

ik heb zo mijn informanten.......

Madelon zei

Collega's?

FRANK103 zei

Nee, ik houd mijn informatiebronnen liever geheim.

In dit geval was het mijn linker duim, een ziek thuis verhaal doet het altijd goed in een bijna waargebeurd verhaal.