vrijdag 27 oktober 2006

Donderdagavond in rosso

Geen racebanen gedoe deze donderdag. Niet bij MTRC (2e 1/32 International) of bij GastheerG (Nesquick). Madelon is jarig en wilde dat vieren met 32.000 intieme vrienden en had ook een band uitgenodigd (wel een echt Hollands feestje, dwz iedereen moest zelf betalen).





































Het zaaltje, normaliter voorzien van een groen tapijt, lag er tiptop bij. En iedereen hield zich aan de 'dresscode', namelijk ROOD. Alleen bij een Nederlands elftal wedstrijd hangt er een vergelijkbare sfeer in de stad (duizenden lieden in het oranje ipv duizenden in het rood). De band was als vanouds geweldig, en de zangert, Marco, had ook vrouw en kinderen mee. Maar als altijd is de terugreis vanaf dit zaaltje een drama. Suppoosten die teveel alcohol hebben gedronken en daardoor de verkeersstromen de verkeerde kant op sturen. Ontzettend veel vrouwen achter het stuur waardoor ook een groen stoplicht tot een opstopping leidt (was het nu rood of groen dat ik niet mocht doorrijden?). De 2 vandalen die mee waren hebben ervan genoten, en heerlijk geslapen op de terugreis. Alleen bij Velp en Ede hebben we ze even wakker gemaakt om naar resp. Bouwe en familie en naar de familie de Slipper te zwaaien. Meer info: www.borsato.nl . En opnamen van het feestje worden in december uitgezonden bij SBS6.

8 opmerkingen:

Angelique1966 zei

Jeetje Mad. Wat een feest om 32.000 mensen op je verjaardag te krijgen. Hebben al die mensen ook een stukje appeltaart gekregen? Dan zal er niet veel over zijn?
He, en hebben ze allemaal een leuk en mooi lied voor je gezongen? Kijk, ik kan me voorstellen dat Knarf het vervelend vindt dat suppoosten teveel gedronken hebben, maar ach, je moet maar denken dat ze allemaal zo ontzettend blij waren dat ze voor jouw verjaardag waren uitgenodigd en die Marco? Die heeft de avond van zijn leven gehad! Het is natuurlijk ieder jaar maar een gok of je bij die 32.000 genodigden hoort. Eigenlijk mag Knarf blij zijn dat hij erbij hoorde, toch?

VAN HARTE GEFELICITEERD HOOR, IK HOOP DAT JE EEN ENIG FEEST HEBT GEHAD..

JeeWee zei

Voortaan bij Velp ook even naar mijn vader en moeder zwaaien...(ik ben daar zonder Benco opgegroeid - nee Bouwe nooit gezien).

Angelique1966 zei

de fout begon al bij huis, zelfs op de kruizing van de RR en de IJK is niet gezwaaid.... snif, snif

FRANK103 zei

Nee, er was geen appeltaart, wel McDonalds, uiteraard voor eigen rekening. De 32.000 hebben wel gezongen, maar niet speciaal voor Madelon. Overigens misten we je wel An, we vermoeden dat een aantal uitnodigingen kwijt geraakt zijn bij de post.

Enne, ik was er alleen bij omdat ik degene was die moest betalen. Snif. ROOD, de kleur van mijn bankrekening. ROOD sta ik nu vandaaaaag. Etc

FRANK103 zei

@JeeWee: zal er volgende keer aan denken
@Muis: sorry, vergeten.
@An: sorry, vergeten.

En verder waaide het natuurlijk erg hard gisteravond en lagen de vandalen erg lekker te slapen. Het zou erg bruut zijn ze de hele reis wakker te houden om te zwaaien.

Tja, waarom ook niet, eigenlijk?

Gerard van Dongen zei

Zonder Benco opgegroeid......... Wat lopen er toch een trauma´s in het rond!

FRANK103 zei

Moet er een praatgroep opgericht worden? Gezien de hapjesfoto's op racebaanweblog stel ik voor de eerste sessie bij Gastheer G te houden!

Gerard van Dongen zei

deal!