maandag 9 oktober 2006

Over bloggen en het Kasje

Op mijn tekst eerder deze week, over de nieuwswaarde van bloggen, merkt JeeWee (wil hier verder natuurlijk niet genoemd worden): "Het is goed te lezen, dat je het bloggen niet voor de lezers doet!" En zo is het natuurlijk, althans, zo is het begonnen! Ik moet daarbij wel direct opmerken dat ik het erg leuk vind als iemand hier commentaar plaatst, zodat er iets interactiefs ontstaat. Zo heb ik even overwogen om het merkje midden op de vrachtauto weg te poetsen en een nieuwe watizzut ervan te maken, juist om reacties los te weken. In dat kader wil ik meteen aankondigen dat Ronald Muis een paar schitterende foto's heeft gemaakt voor een watizzut deel tig (ja, ik heb de foto al gezien). Zodra hij de foto heeft geplaatst op zijn site zal ik daar natuurlijk direct aandacht aan schenken. Over de Scalextric Toyota F1, die is gewonnen door Lisanne en dus haar auto (auto nummer 4, ze heeft al een Ninco BMW M3, een Scalextric Viper en een Scalextric TVR). Naast de auto hebben we ook een echte Renault F1 handdoek gekregen, die ligt nu bij mij in de kast. Het bewijs van deelname aan de Megane race is uiteraard mee naar school gegaan voor het kringgesprek en heeft Lisanne al 1 (race)afspraakje opgeleverd. (Foto's: de McDonalds van Landsmeer om 09.30 precies, een fraai gespoten tegenstander, de ruimte van het Kasje, onze auto en pde gewonnen prijzen en op de laatste foto de onderkanten van de auto's van alle deelnemers, waarbij de kenners het meest rechtse rijtje direct zullen herkennen als 'zo uit de doos', let daarvoor bijvoorbeeld op de rode tandwielen. Dat in deze heat 3 standaard Koni's rondreden was ook erg leuk voor de toeschouwers, de meeste 'coureurs' stonden regelmatig naar de verkeerde auto te kijken......)

Geen opmerkingen: