woensdag 11 oktober 2006

Over werken

Bericht 700 op dit weblog kan niet anders dan over werken gaan. De woensdag is al bijna 4 jaar mijn vaste vrije dag (ja, het heeft voordelen om kindertjes te hebben, zoals ouderschapsverlof, Ernst en Bobbie, VOF de Kunst, K3 en kinderbijslag...). En mijn ouderschapsverlof stopt per 31 december 2006. En dat is natuurlijk ernstig, om niet te zeggen: hachelijk! Dus heb ik met Madelon1 laatst een goed gesprek gehad (nauwelijks meer dan een minuut) en hebben we besloten dat ik mijn arbeidscontract laat aanpassen tot 4 dagen per week. De details bespaar ik jullie uiteraard. Dat betekent voor 1 januari 2007 en daarna natuurlijk verder afzien voor me op de woensdag. Hoe erg is dan zo'n woensdag? Een korte foto impressie van vandaag: ontbijten, koffie drinken (bij opa en oma), schappies doen (luiers, knakworsten en bolletjes), lunch, Wesley naar judo, Lisanne naar haar club, koffie drinken in de tuin, eten koken. Afzien dus. (Foto's bij de lokale supermarkt en een GastheerG impressie van de kofferbak)

Geen opmerkingen: