zondag 26 november 2006

Over Bouwe

Op racebaanweblogdinges staat vandaag te lezen dat Bouwe is overleden. In het begin van het jaar had hij een vorm van acute leukemie, maar leek daar goed van hersteld te zijn. Hij riep alle racebaanfiguren op om bij hem langs te komen, voor wat uurtjes plezier op zijn circuit Speederz. Ook Wesley en ik zijn bij hem langs geweest om rondjes te rijden en zijn homies te pletten. Daarna was Bouwe een trouw bezoeker van dit weblog tot hij het computeren op een lager pitje zette. Ik heb hem gemaild of er een verband was met zijn ziekte, maar dat was naar zijn zeggen niet het geval. Ik wens de familie van Bouwe veel sterkte toe met dit verlies. Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Angelique1966 zei

dat is heel erg nieuws. Ik wens de familie ook veel sterkte.

Jacko zei

Ik las het hier en alles ging even langszamer. Toen ik het verhaal van Boy las stond alles even echt stil.

Vreselijk nieuws. Ik hoop dat de familie van Bouwe de rust en fe kracht vind die Bouwe altijd had.