vrijdag 24 november 2006

Wie-is-ut Deel 10: meer hints

De kandidaat is nog steeds niet geraden, dus plaats ik bij deze een tweede foto. Zoals je kunt zien houdt hij zijn armen een beetje van zijn lichaam af. Last van klotsende oksels? Of heeft hij zijn oksels geschoren en is het gaan jeuken?
Hij kijkt trouwens ook niet al te blij. Misschien is het pak wat te klein?
Ik moet wel bekennen dat ik het moeilijk voor jullie gemaakt heb. Deze kandidaat draagt zeer zelden een pak. Vandaar ook dat jullie hem nauwelijks herkennen.
Als 'ie binnen 24 uur (nee, het is niet Jack Bauer/Kiefer Surtherland) nog niet geraden is zal ik een foto van hem plaatsen in zijn natuurlijke outfit.
Succes!

6 opmerkingen:

Mike Hammer zei

Volgens mij is het 103 zelf, die herken je alleen in een sinterklaaspak, dus dat klopt.
En met al dat gesnaai is het pak natuurlijk snel te klein.

FRANK103 zei

Ben ik het?

Met een pak?

Jij moet wel erg hard met je kop tegen de muur geknald zijn, beste Mike

En snaaien doe ik al helemaal niet


Proeven, dat wel


Maar niet snaaien


Ik heb wel een pak









en die zit ook een beetje krap

FRANK103 zei

Madelon



Ben ik het?

FRANK103 zei

Niet dat ik weet.

Ik herken me helemaal niet in de verhalen hier



En dat pak had niet in de droger gemoeten


Dan krimpt het

Kliko Green zei

Ik scheer mijn oksels.
Maar mijn kostums passen goed.

Shit... dus ik ben het ook niet.

Dus...het is een weerman. Die hebben altijd pakken aan die niet staan.

John zei

Jan Pelleboer?