zaterdag 25 november 2006

Wie-is-ut Deel 10: uitslag



Ja, het is geraden. Volgens mij was het een wilde gok, en verwachtte Mike Hammer zelf ook niet dat dat het juiste antwoord was, maar het is inderdaad 103!!
Dus deze saaie Piet, die erbij staat als een zoutzak en veel te strak in zijn pak zit, deze weerman op leeftijd die doet denken aan Martin Gaus (aaaargh!!), Peter Timofeeff, Willem Alexander, Emile Ratelband (??), een aantal ex-voetballers en zelfs aan JPB, Mark Rutte en andere wazige politici, en ook aan Steven Seagal, tja, deze man is gewoon onze eigen Frank103 (103 voor intimi)!!!
Duidelijk moge zijn dat hij inderdaad zeer zelden in een pak rond loopt (en gelukkig maar!), wat verklaart waarom hij niet direct geraden is!

16 opmerkingen:

FRANK103 zei

Ik vind het WEER hachelijk!

FRANK103 zei

Toch zou ik zo een verzekering bij deze nette persoon afsluiten!

(Gelukkig voor jullie doe ik niet in verzekeringen)

Angelique1966 zei

Frank, wat is niet zo-Niet Frank
Dit was nooit door iemand geraden!!
Van wie heb je dat pak geleend voor de foto? Die persoon zou in het Cachot moeten, ik vind eigenlijk dat die persoon gebanned moet worden....

Renesmurf zei

ik had dus geen enkel idee, en gokken was toch nog te lastig.

FRANK103 zei

@renesmurf: nee hoor, gokken is niet lastig, de kans dat je het goed raad is alleen een beetje klein. Als je de kop eraf hakt (oud Frans gebruik) is bijna iedereen onherkenbaar.
Maar als nicht Martine en buuv An me niet herkennen dan geeft dat wel een beetje aan hoe lastig deze opgave was!
(dat komt vooral omdat de 20 kilo overgewicht niet erg te zien zijn)

Mike Hammer zei

Als je een foto van de zijkant had geplaatst had ik je meteen herkend, skippie is er niks bij.
Gaarne a.s. donderdag koek van brakenhoff want de overwinnig moet gevierd worden. Nu we gaan we stoppen met kerels raden en gewoon weer leuk auto's of interessante voorwerpen raden. Als je uiteindelijk je eigen kerel af begint te plakken (misschien gebeurt dat wel vaker, maar dat krijgen we donderdagavond tijdens het verhoor wel uit hem, bij het zien van het eerste snoepje of koekje slaat hij al door!)ben je wel die gezonken. Het mannenraden weer naar de tutjespagina tussen K3 en het andere spul. Het is hagelslag.

Mike Hammer zei

Die buurvrouw met de A had kommentaar op je pak maar zoals die erbijstaat op de foto's even een uurtje aan het lachgas. Hans Bouwens (ookwel george B)is een goede kennis van Mike maar die moet deze foto's nooit en te nimmer onder ogen krijgen want dan wordt ze gelijk afgevoerd in een busje met zwaailicht richting duin en bosch.

Kliko Green zei

Nou... hier kan Piet Zomers niet trots op zijn... :-0

Madelon zei

Sorry Mike, kerels afplakken doe ik graag, en de lezeressen hier raden ze graag, dus de serie stopt nog niet. Ook al heeft Knarf op de foto een broek aan, hij geeft zelf al toe dat hij zich zelden zo optuigt.
Ik vind het trouwens wel dapper van je dat je bekent dat je iemand kent (of heb je het over jezelf als derde persoon?) die een goede kennis is van GB. Je moet wel oppassen met dit soort uitspraken want voor je het weet rijdt dat busje ook even bij jou langs op weg naar Duin en Bosch...!
Aan de andere kant, die 5 bezoekers die hier komen zullen je waarschijnlijk niet verraden.

Tenzij Buuf A jouw opmerking leest?

Madelon zei

@Mike Hammer: misschien geen overwinningskoek meer voor Frank als hij ooit nog eens in dat pak wil passen...?

FRANK103 zei

Ik zal Madelon vragen of ze koek wil halen, maar volgens mij hebben we weinig kans op koek. Volgens mij moeten er eerst zoete koekjes gebakken worden Mikie. Iets van een opmerking dat ze punctueel is (zie de Disneyfilm Aladin)

FRANK103 zei

Tsss, bij mijn vorige werkgever liep ik dagelijks in nette broek en stropje, en regelmatig in pak. Nu loop ik incidenteel in pak.

En ja: Madelon dr moeder is ooit bij Jos Brink in een TV programma geweest, iets van Zondagskinderen. Ik zat toen in het publiek en ben in beeld geweest. Maar je hebt het nu wel over 10 jaar terug.

Enne, die andere opmerkingen slaan op 'het beter weten dan anderen' en op mijn huidige werkgever.

Maar het is dat ik wist dat ik het was (ik was er bij toen de foto gemaakt werd), anders had ik het ook niet geweten!

Mike Hammer zei

Onlangs ben je ook nog in de voorselektie van MTRC TV geweest.
Die beelden denk ik moesten we maar niet uitzenden, gaat kijkers kosten.
Maar bij opbod voor een goed doel het WNF of stichting AAP wil ik ze best plaatsen.
Je mag natuurlijk ook overmaken naar deze doelen om van uitzending af te zien. Kijk een donatie voor en een donatie tegen is nul dus worden de goede doelen er dubbel blij van. Je kan natuurlijk ook je pak veilen in een spetterende eindejaars 103 actie. Ik open met een eurie.

Mike Hammer zei

STENDERS NAAR TALPA

De onwijs populaire radio-dj Rob Stenders gaat bij kijkcijferkanon Talpa het quizprogramma Stenders Late Vermaak presenteren. De show is vanaf dinsdagavond 2 januari te zien, meteen na een nieuwe en langverwachte serie van Joling en Gordon over de vloer. Dat heeft een woordvoerder van Talpa zaterdag bevestigd.

De winnaar van Stenders Late Vermaak krijgt geen dure prijzen, maar kan wel de fameuze en veelbegeerde George Baker-beker winnen. (dus inschrijven die buurvrouw met de A kan 103 mee voor geestelijke bijstand, busje met zwaailichten staat voor de studio geparkeerd met draaiende motor, het is hagelslag) Twee teams spelen ongeveer vijf spelrondes. Een daarvan is Jan Peter's popweetjes. Hierin stelt niemand minder dan premier Balkenende himself de vragen, die alleen met C, D, of A kunnen worden beantwoord. Talpa omschrijft Stenders Late Vermaak als ,,een heerlijke sfeervolle trip langs de gouden jaren van de popmuziek.''

Angelique1966 zei

alles gelezen hoor...

Madelon zei

Stenders Late Vermaak klinkt goed! En Mike: we komen je aanmoedigen hoor wanneer je het tegen het team van Buuf An opneemt!

Natuurlijk moedigen we Buuf An net zo hard aan. Doen we niet moeilijk over.
Zo horen we altijd bij het winnende team!
Zelf ben ik nog geen 40 dus "de gouden jaren van de popmuziek" heb ik niet bewust meegemaakt, maar 103 zal mij wel voorzien van de benodigde achtergrondinformatie.