zondag 31 december 2006

Over peinzingen

Nog zo'n 23,5 uur (het is nu 00.30) en het is 2007. De tijd vliegt als je lol hebt! Natuurlijk is vandaag zo'n dag dat je afgelopen jaar bekijkt en plannen voor het nieuwe jaar maakt (ik ga tussendoor ook nog een aantal uur slapen, maar dat terzijde). In 2007 zijn er diverse jubilea (ik val jullie -nog- niet lastig met details). En wat dan over 2006? Er waren diverse hoogtepunten (zwemdiplomA van Wesley, concert Marco Borsato, buuv An 40), maar niet dat je zegt: goh, dat was het hoogtepunt van 2006. En dieptepunten? Natuurlijk het overlijden van Bouwe. Van geheel andere orde: de ban van digireflex. Nederland - Portugal. Natuurlijk is dit lijstje heel persoonlijk en natuurlijk staan de laatste maanden me duidelijker voor de geest dan het eerste halfjaar. Wat betekent dit voor 2007 voor het frank103 weblog?
- Ik ga me toch me eens verdiepen in fotobewerking
- Ik ga toch eens een fotografiecursus volgen
- Ik ga toch eens de gebruiksaanwijzing van m'n camera lezen - Ik ga diverse racebaanliefhebbers in het land bezoeken (ik hoop op: de baan van Flitz, Twentetrack van Henk G, Red barchetta park van Marcel68, slottrackdag van het Kasje, circuit van Porscheharry)
- Ik ga eens zelf appeltaart bakken? Het is hachelijk!
(Foto's: 1 bewerkt door Jack the Slipper, 2 het origineel, 3 Zaanse schans volgens Henk G, 4 mijn versie waarbij de groene molen al weer is voorzien van wieken, 5 Ninco Megane op MJ track).

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Het is dus ook niet waar. Ik heb expres de camera niet meegenomen en geen foto gemaakt omdat anders (terecht) de indruk zou ontstaan dat ik iedere dag taart zit te eten. Ik ga de fappeltaart doseren op zodanige wijze dat het bedenkelijke niveau van dit weblog constant blijft en dat de toevallige bezoeker hier toch niet de indruk krijgt dat ik iedere dag taart zit te eten. Maar de taart bij de familie de Boer was heerlijk! Nu John ook volgende week jarig is ga ik mezelf maar weer eens uitnodigen.....(het is dan ook net weer tijd voor een nieuwe fappeltaart)
Het is hachelijk!!!

Anoniem zei

Ik verwacht vandaag toch wel minstens een foliebol

FRANK103 zei

Ik had zelf fappelflappen in gedachte

Angelique1966 zei

voel me toch wel vereerd dat ik bij de eerste 3 hoogtepunten van 2006 hoor...)

Enne nu nog even via het blog na de visitelijke wensen, EEN FANTASTISCH 2007 EN veel mooie verhalen en foto's op je blog...