vrijdag 22 december 2006

Over verzoekjes

Natuurlijk ga ik in op de berichten die de toevallige bezoeker hier plaatst. Die berichten maken het voor de blogger (voor mij dus, als ik hier niet stellig zou ontkennen dat ik dit weblog ooit bezoek) juist leuk om te bloggen. Zonder reacties is bloggen dus maar flut. In het bericht over wetten had ik iets gezegd over een clubwagon, die ik hier alleen op verzoek zou plaatsen. Kliko G, die hier vanzelfsprekend NIET genoemd wil worden, heeft een verzoek-bericht geplaatst. Vandaar de foto hierboven. Is er iemand die dit geneuzel kan volgen? Overigens, voor de liefhebbers van het dictee der Nederlandse taal: op dit weblog pas ik alvast de spellingsregels 2025 toe. Geen gezanick over zpelvoutn duz! Posted by Picasa

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Jaalleengeenspatiesmeerzorgtervoordatdeopmaakvanhetweblognaardefilistijnengaat. Daarzieikdusnogmaarevenvanaf.

Renesmurf zei

Als mensen het maar begrijpen.
Loggen moet wel leuk zijn, en alles nakijken op fouten vind ik niet leuk, dus dat doe ik niet.

Reactie`s maken een log levend.