zondag 28 januari 2007

Over acteurs!


Binnenkort, op woensdag 31 januari 2007, is hij op TV, de enige echte Jack the Slipper, hier rechts op de foto. Bij welk programma, hoor ik je denken? En van hoe laat tot hoe laat en op welke zender moet ik videorecorder (voor de modernere Frank103weblogbezoekers: de DVD recorder) inprogrammeren? Dat is:

31 januari van 18.25 tot 18.40 op Nederland 3

Ga dat zien! Enne, hoe groot achten jullie de kans dat ze Jack er toch uit hebben geknipt?
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Madelon zei

En hoe groot is dan de kans dat Jack een geel shirt draagt en met zijn linkerhand de regelaar bedient terwijl hij met zijn rechterhand GEEN tegeltje van de stapel pakt maar een sneeuwbal vasthoudt omdat er buiten een meter sneeuw ligt?

Madelon zei

Het is mij trouwens nog niet duidelijk in welk programma Jack eventueel te zien zal zijn.
Nederland 3, dus ik gok op Sesamstraat of het Jeugdjournaal?
@Muis: Een 50% kans dat ik dit goed heb?

Anoniem zei

zoals je weet ben ik even van internet af (ben nu bij opa en oma om even alles door te nemen) en zie dat er iets anders is aan je blog, maar kan mijn vinger er niet op leggen wat het is. Is er iets veranderd?

FRANK103 zei

Welk programma is NIET relevant voor de video cq dvd recorder. het gaat om het kanaal, begin en eindtijd. De kans dat Jack in het programma voor komt is precies 0%, ik heb daarom deze foto uit het archief opgeduikeld. Sorry Jack, maar je bent niet het evenbeeld van (even Madelon vragen) Brad Pit, Orlando Bloom, Andy Garcia, Colin Firth, George Clooney, Arnold Z, Sean Connery en nog meer lieden die WEL op TV komen. Oké, als het WEL sesamstraat geweest zou zijn: verkleed als Pino? Goed, buuv An, ja, ik ben over naar 'nieuwe blogger'. Merkbaar bijvoorbeeld aan de labels onder aan ieder bericht. En het uploaden van foto's gaat probleemloos!

Gerard van Dongen zei

Wie is die BOBO!

Jacko zei

Ik ben vooral benieuwd wie er in Gerda Havertong zit....

Leuk dat je het nog even aanhaalt Frank maar het is een DTM special. Met daarin een clip van ene Def P van net geen drie minuten. En voor een deel van die clip wordt materiaal gebruikt dat bij 't Kasje is geschoten. En in een klein deel van dat deel zijn de mannen aan de regelaars te zien. Dat zijn twee mannen : Ed en ondergetekende.

Muis, wat is nu de kans??

FRANK103 zei

@GG: je bedoelt BoBo in de zin van een 4 assige lokomotief? Waarbij dus iedere as is aangedreven? Maar hoe bedoel je wie? Shit, ik haak af.
@Jack: dat weet toch iedereen: dat is Gonny van den Oudenallen! Heeft ze tijd voor, tussen haar werkzaamheden in de tweede kamer en in de gemeente amsterdam. Let maar op: herkent ze Pino weer niet omdat hij op de foto er anders uit ziet!
En mbt de uitzending: met behulp van de dvd recorder en dan beeldje voor beeldje afspelen komen we misschien nog beeldjes tegen waarbij je niet bent weggesjopt? Ik blijf op 0% staan!

FRANK103 zei

Ik geloof dat ik morgenavond nog maar een foto moet plaatsen. Als geheugensteuntje en om de kansen van Jack beter in te schatten. Misschien moet ik ook nog maar even - in functie - bellen met klokhuis......

FRANK103 zei

In functie van geoefend TV kijker dan.......
Soort van rating vaststellen:

Met Jack: 18+
Zonder Jack: AL

Hoe laat wordt het uitgezonden?