maandag 29 januari 2007

Twentetrack, deel 4: fig tasty

Dan komt aan alle jolijt een einde en spreken Henk, WJ en MJ af richting A en Z te willen reizen. Om een tegenbezoek af te leggen. Aangezien John en ik beide niet beschikken over een vast circuit hebben we de gedachte geopperd het circuit van MTRC voor een zaterdag of zondag te huren. Dat biedt diverse mogelijkheden, want ook Ronald Muis lijkt me te porren voor een echte racemiddag op het circuit van MTRC, en Jack, JeeWee en de heren van DARC ook! Ja, de kantine van MTRC beschikt over een tostiapparaat, een frituurpan en een biertap! Waarom de afspraak / datum nog niet vast staat is dan natuurlijk moeilijk te begrijpen.....

Voor degenen die nog geen genoeg hebben van de zolder van Henk plaats ik een foto van zijn pitsgebouw, een decoratief fototoestel, natuurlijk een fappeltaart en last but not least: een fig tasty (is een foto van een big tasty).


Het is hachelijk!

6 opmerkingen:

Contesa zei

Donders wat ben ik eigenlijk alweer lang niet bij de mac geweest ;-)

Kliko Green zei

Zeg maar wanneer...

JeeWee zei

Wanneer?

HenkG zei

En zo, Frank103, wordt je automatisch organisator.........

FRANK103 zei

Heren: ik hoop komend weekend meer informatie te kunnen geven!
@Sillycrazyme: dat ga je helemaal missen in Roemenië, of je moet daar zelf een McDonalds beginnen!

Kliko Green zei

hahaahah JEEWEE!!! Scherp man!!