zaterdag 24 februari 2007

De kijkdag

Lisanne is een STOERE meid. Eentje die met raceauto's speelt en op judo zit (nu: zat). En naar TopGear kijkt op vrijdagavond. En boeken leest (heel veel) over vampieren en weerwolven (Darren Shan). Maar toch kriebelt het soms. Meisjes gedoe. Eén barbie dan. En judo, kijk, als je de buurjongen (Nick) een keer verslagen hebt tijdens een toernooi, dan is het weer genoeg geweest. Lisanne zit nu op de musicalschool. Zingen, dansen en toneel. Als ze zich maar vermaken, denk je dan als welwillend ouder. Dan is er een 'kijkdag', en natuurlijk zit ik vooraan (helaas voor alle mensen achter mij die dan dus geen beeld meer hebben). Dan begint het: een toneelstukje, dan zingen alle leerlingen een lied (uit de Wiz) en vervolgens begint de dansdemonstratie met een warming up: 100 keer opdrukken. Dan 100 keer buikspieroefeningen. Auw! Dit is erg. Erger dan voetbal (2 rondjes om het veld als warming up). Dit is hachelijk! En na de warming up volgt een demonstratie die mij spierpijn heeft bezorgd. Puur psychisch! Wie denkt dat dansles 'een eitje' is heeft zeer waarschijnlijk zelf iets anders gedaan. Voor jullie natuurlijk een onsmakelijke foto! Willem: is dit hachelijk of toch weer een nonderwerp?

6 opmerkingen:

Kliko Green zei

Ik zou zeggen... doe gewoon mee Frank!! Goed voor de lijn jongen!!

Firefighter zei

Zou Frank tot deze doelgroep behoren dan???

Anoniem zei

de leeftijden liepen van 7 tot 14.

psychisch gezien pas ik dus best!

Anoniem zei

Ik vind het een heel sportief onderwerp.
Kijken is leuker dan zelf doen.

Anoniem zei

Als het een non onderwerp betrof had ik in dit geval andere kleding verwacht, inderdaad die van een non.... Tja wat voor onderwerp is dit dan... Ik denk dat dit onderwerp zich het beste laat omschrijven als vaderliefde!

Angelique1966 zei

ik zou dit geen non-onderwerp willen noemen, volgens mij wordt er hard gewerkt...