zondag 25 februari 2007

Buuv An in de ban

Buuv An is in de ban gedaan. De link is verwijderd. Waarom? Er zijn grenzen. De voorkeur voor bepaalde artiesten zoals HIJ DIE HIER NIET GENOEMD MAG WORDEN (HDHNGMW, zie de foto) en ik bedoel daarmee natuurlijk George Okselfris Baker, gisteravond nog op TV bij 'de lama's', kan ik hebben. Ook dat buuv An foto's plaatst van HDHNGMW.
Die foto's houden het niveau constant laag, moet je maar denken. Maar de teksten plaatsen van liedjes, dat is de grens. Dat is voorbij de grens. Ver! Die teksten worden dan afgewisseld met foto's van opengesneden lijken uit het veelbekeken Talpa programma: Lijken snijden voor beginners. Tja, dan haak ik af. Onsmakelijk gedoe. Zit ik een lekker koekje te eten tijdens het internetten en komt er weer een lading ingewanden voorbij. In de ban dus! Is hier iemand wel in deze onderwerpen geïnteresseerd: bezoek het gruwellog van Buuv An (zie foto). Maar een link, waar ik me toch een beetje verantwoordelijk voor voel, die is er niet meer!

15 opmerkingen:

John zei

Mocht je nu een Senseo-tekort gaan oplopen: de douane mensen die bij ons in het kantoor zitten hebben laatst zo'n apparaat gekregen. Je weet vast wel een excuus te verzinnen om ze met een bezoek te vereren.

FRANK103 zei

Absoluut!

Maar het verwijderen van de link betekent niet dat ik ruzie heb met buuv A. Maar wel een akkefietje!
Voorlopig betekent het minder senseo!
Geeft wel aan hoe ernstig onsmakelijk ik die teksten en ingewanden vind!

Anoniem zei

Ik vind dat een ieder mag loggen wat ie wil, mag zeggen wat ie wil, maar ook mag linken wat ie wil.

Ik link die mij linkt.
En ik lees wat me intereseert, via rss, mits er tegeninteresse is.

Angelique1966 zei

Beste Renesmurf, je hebt helemaal gelijk hoor, ik plaats dan ook onder het bericht van anatomie voor beginners dat er een scrollbalk aan de rechterkant van je scherm zit waarmee je heel snel voorbij kunt aan dit bericht....Sommige muizen hebben ook een scrollknipje: hoef je niet eens je muis te bewegen naar de rechterbovenhoek (voor de digibeten onder ons: dat betekent dus niet dat je de muis ook echt op je scherm in de rechterbovenhoek moet plaatsen)
Enfin, wat betreft die ban: ik heb hem ook maar weggehaald op mijn blog. Ook ik heb grenzen, eindeloze vliegtuigen en raceauto', pffff mijn maag speelt op..

Maar tsja, ieder zijn hobby en meug zou ik zeggen. Ben benieuwd hoe mijn senseoverbruik de komende periode verlopen zal. Buuf Knarf heeft het over 'geen ruzie' hebben, maar wel een 'akkefietje', wellicht dat buufKnarf nog even kan uitleggen wat in zijn beleving een akkefietje is en of deze ook eenzijdig gestart en/of opgeheven kan worden.

Ik vind het maar Hachelijk.,....ga morgen wel meteen mailen naar digi......om de ban opnieuw in werking te stellen!

Angelique1966 zei

overigens zijn er inmiddels al zoveel berichten bij geplaatst (ja, echt, over auto's), dat die hele serie ingewanden al niet meer in beeld is, of je moet ZO geinteresseerd zijn dat je helemaal tot onder doorscrollt. Een ieder die mij kan vertellen (zonder eerst naar beneden te scrollen op mijn blog) wat er onder aan de pagina als vaste regel staat, is degene die in dit geval de foto's alsnog heeft kunnen zien.

Angelique1966 zei

en oh ja, het programma heet:
anatomie voor beginners, een wat vriendelijkere titel.

Anoniem zei

Ehhhh An, kan je het nog een keer uitleggen?

Angelique1966 zei

wah??

Mike Hammer zei

Je zou de wetenschap toch niet 103 laten ontleden.
Daar komt alleen maar stront van. (Zo ook weer eens een onsmakelijke opmerking geplaatst!)
John en 103 jullie zijn aan zet!

Mike Hammer zei

Wat moet er nog meer gedaan worden om in de ban van de 103 te geraken. (goede filmtitel) Ook al doe je me in de ban de tostie bak ik even goed wel voor je (nee niet steefzwart maar normaal zo als het hoort) en de saus krijg je kado. Komt de badjuf ook de 25ste inzetten.

Anoniem zei

ach laten we eerlijk zijn:
je komt sneller in de ban bij digi dan bij 103, MAAR ik weet nog steedes niet wat 103 onder een akkefietje verstaat, waarom hij (103) zegt geen ruzie te hebben (als antwoord op de suggestie elders senseo te gaan drinken)maar wel aangeeft dat hij voorlopig minder senseo zal drinken (daarmee suggererend dat hij geen ruzie heeft met Buuf An maar wel impliceert dat een akkefietje minstens net zo erg is....

Ik snap er in ieder geval niets van.....het is heel hachelijk!

FRANK103 zei

Ik heb vanavond even gekeken (zonder koekje): die onsmakelijke opengesneden lijken zijn bijna uit beeld.

Ik wacht dus nog een paar dagen met het terugplaatsen van de link.

De rest van de vragen zijn te moeilijk, woorden als impliceert.
Morgen is er weer een dag!

Angelique1966 zei

www.vandale.nl

werk ze morgen en voor woensdag,
tsja, senseo?

Anoniem zei

oh nee, kan niet, ik ben er niet.

Anoniem zei

Sorry, ik heb ook geen tijd. Druk druk druk
En dan de toilet weer eens schoon maken van al die druk.

En senseo werkt me op de darmen, nog meer druk!

Klinkt dit al hachelijk genoeg?