woensdag 21 februari 2007

Genoeg vliegtuigen?

HenkG heeft de spoorlijn richting Almelo 50 meter achter zijn huis lopen. En vindt daar weinig aan (=niets). Ik kan vanuit mijn tuin de vliegtuigen richting Schiphol bijna aanraken. En kan daar ook niet echt warm voor lopen. Wat wil ik hier nu mee zeggen?

Niets, zoals gewoonlijk! Wel plaats ik hier voor Henk weer een aantal foto's. Elke foto is van hetzelfde vliegtuig. Camera op de sportstand en het toestel volgen. Boeiend? Nee, ik loop er nog steeds niet warm voor.......
(Foto's zijn verkleind door paint en vervolgens mbv photofiltre iets lichter gemaakt, alles met Tamron lens)

2 opmerkingen:

HenkG zei

Mooie plaatjes Frank. Wat jij daar nu misschien niet mee wil zeggen is: "wat je ver haalt is het lekkerst".

FRANK103 zei

Het zou zomaar kunnen zijn dat ik dat niet wil zeggen. En misschien wil ik wel zeggen: van uitstel komt afstel. Of juist niet: wat in het vat zit verzuurt niet. Maar wij hebben geen vat in huis. En: hoge bomen vangen veel wind. Daarom staan ze wel bij jou in de tuin maar niet bij Schiphol.
Om Ernst en Bobbie te citeren: Als je wind, dan heb je vrienden!