woensdag 21 februari 2007

Over auto's

Over smaak valt niet te twisten. De ene vindt rood mooi, de ander blauw. De ene wil een opvallende auto (Alfa?) en de ander juist een onopvallende (Opel, Ford). En er zijn mensen (gelukkig niet veel) die George Baker goed vinden en er zijn mensen die liever naar Marco Borsato luisteren (ben ik toch weer terug bij rood!). Harry las hier de teksten over de vliegtuigen en gaf toe dat hij toch aan het denken werd gezet. Een opstijgbaan als tegenhanger voor een landingsbaan? Waar blijft dan de startbaan? Maar wat start er dan? Collega en kamergenote Megma, die hier vanzelfsprekend niet genoemd wil worden, wil graag een Volvo. Hoeft geen rode Volvo te zijn, blauw is ook goed, maar wel een Volvo. Deze!
Ze is al bijna naar de dealer gegaan, slechts één íets' ontbreekt nog. Kleinigheidje. Nauwelijks noemenswaardig. Ze moet eerst nog even een behoorlijke prijs winnen bij de Staatsloterij. Dat wordt op 11 maart 2007 naar de Volvo dealer gaan!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Angelique1966 zei

ja, hij is wél mooi he, die Volvo, maar persoonlijk is er toch niets mooiers dan de V70 of de Cross Country... en dan ga ik eigenlijk wel voor de royal blue of de koffiebruine (als echte senseodrinker)

Anoniem zei

ik heb een rode zuzuki jimny, en ik luister graag naar de radio.

Anoniem zei

Ik zou een (hoofd)prijs uit de loterij toch aan iets anders besteden.
Maar ja, dat heb je als je dicht bij belgie woont. ;-)