dinsdag 27 februari 2007

Henk en Hachelijk

Henk G, bekend van Twentetrack, heeft me afgelopen weekend voorzien van een foto die naar zijn idee 'hachelijk' weergeeft. Natuurlijk had ik de meester graag aan het woord gelaten, maar ik heb de gewoonte vrijwel ieder mailtje na het lezen direct weg te gooien. Nooit problemen met een volle mailbox dus! Wel is het vervelend dat ik regelmatig nieuwe wachtwoorden moet aanvragen omdat ik het mailtje met daarin een login en wachtwoord 'kwijt' ben. Goed: ongepast heet deze foto. Met als belangrijke opmerking dat het wel om een echte Märklin lok gaat! Wil je echt iets hachelijks zien: ga naar de site van Willem-S-emeraldtrack. Weer een vrije jongen die eringetuind is! Ja, dat is mega hachelijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

belangrijke mailtjes sla ik altijd op, en de rest verwijder is gewoon.

Anoniem zei

Geldt voor mij ook. Naast inbox etc kan je nog een paar mappen aanmaken waar ik belangrijke mailtjes bewaar.

Gerard van Dongen zei

Een GOUDEN combinatie zeg ik!

Anoniem zei

@Gerard: je ziet duidelijk ook dat de trein sneller is dan de Viper!

(en dan gaat het nog om een stoomtreintje ook!)