zaterdag 17 februari 2007

Over bezoekersaantallen

Nu ik Madelon1 (wie-is-ut?) hier de vrije hand heb gegeven en er al een tijdje over denk om John uut Z hier ook rechten te geven als gastschrijver over getunede racebaanauto's zie ik de bezoekersaantallen weer teruglopen. Niet alleen lopen de bezoekersaantallen terug, ik kom ook bezoekers tegen waarvan ik me af vraag of ik daar echt blij mee ben? Belasting-douanemus? Mag je zo'n mus wel afschieten van de dierenbescherming??


Dit is niet gewoon hachelijk......


Dit is mega-hachelijk!

3 opmerkingen:

John zei

Misschien een raamambtenaar die onder werktijd zit te surfen. Als vogelliefhebber zou ik hem niet afschieten. Bovendien loop je het riscico dat hij terugschiet, de Belastingdienst Douane heeft wapendragers onder het personeel.

Anoniem zei

Ja, je wordt goed in de gaten gehouden, en dat heb jij dan weer in de gaten.
Ik let er zelf nooit zo op.

Madelon zei

Bestaat er een Belasting & Douane museum? En dan zou zo'n museum een computer hebben MET een internetverbinding??
Terwijl de tig-duizend medewerkers van de belastingdienst niet eens een eigen e-mailadres hebben, laat staan een desk-top internetverbinding!
Ik denk eerder dat die "mus" een "musical" is. En ik vermoed dat het geen comedie is, maar een drama! Of misschien een thriller? Een horror?