zaterdag 17 februari 2007

Racen bij Schoonderbeek deel 2

John is bijzonder geïnteresseerd in de onderdeeltjes die ik in de Ninco Megane heb gestopt. En in de berg onderdeeltjes die in de Ninco Ferrari 360 gestopt moeten worden. Lelijke NSR velgen? Vanzelfsprekend heb ik hier plaatjes van de 'berg' onderdelen. Van de Megane. De Megane is hierbij klaar voor de besloten MTRC racemiddag. Om mee te doen in de vrije klasse. Tenzij de Ferrari sneller is (ik heb nog een NC-6 liggen...).
(Voor de bezoekers van het belasting/douanemuseum: ik heb een factuur met BTW ontvangen!)

5 opmerkingen:

John zei

Mooie spullen. Ik weet niet wat ze je bij Schoonebeek al over die Ferrari verteld hebben; morgen zal ik een mailtje sturen met de tips die ik daar voor heb.

Anoniem zei

Klein spul, maar leuk allemaal.
Maar wel meer iets voor de liefhebber.

Anoniem zei

@John: ik wacht er op....

@René Smurf: je wilt niet weten wat er aan waarde ligt. Daar geeft alleen een liefhebber zoveel aan uit.

Anoniem zei

je mag je auto wel eens poetsen, allemaal stof man ;-)

FRANK103 zei

@Willem: vanavond gedaan. Is trouwens van mn banden.