donderdag 1 maart 2007

Over bloggerts

Het is de laatste weken bijna dagelijks werk: de links bijwerken. Soms verwijder ik eens wat, als een weblog of website te weinig wordt bijgewerkt, of omdat er stuitende afbeeldingen en/of teksten worden geplaatst (ja, ik bedoel hier bijvoorbeeld de teksten van de liedjes van HDNGMW). Vandaag komt er weer een link bij. Heel link, hoor ik jullie denken! Nou, dat valt mee. Bijna ieder weblog roept al dat hij deze link bij de links heeft gezet, ik kan dus niet achterblijven om daar heel subtiel, onopvallend, ook iets aandacht aan te besteden. Sebas (zie foto links) die hier NIET genoemd wil worden en zeker geen foto wil hebben geplaatst (ohhh, dat wil hij wel?) heeft een weblog aangemaakt.
Over?
Ja, kon niet missen:
Over barbies! Maar NIET over Ken. Check it out joorzelf: http://sebasslotrace.blogspot.com/ . (Vinden jullie de barbies weer erg op racebaangedoe lijken? KEN ik niets aan doen!)

Geen opmerkingen: