woensdag 28 maart 2007

Over de bips van........

Bij de comments zegt iemand dat zijn 'lekkere kontje' weer in beeld is. Ik noem hier vanzelfsprekend geen namen want het gaat om het achterwerk van Jaco Klikogreen (die hier niet genoemd wil worden). De vraag is dan natuurlijk:
1 worden er zoveel foto's van bipsen gemaakt of
2 heeft Jaco een dusdanige beeldvullende bips dat hij gewoon op iedere foto staat?
Wel, 1 het gaat om foto's van meerdere fotografen: GastheerG en Frank103. Voor de bips-foto van GastheerG verwijs ik vanzelfsprekend naar het racebaanweblog. En dan de omvang 2, er zijn ook foto's gemaakt waar GEEN bips op te zien is. En die zijn NIET gesjopt. Vanzelfsprekend plaats ik ze bij dit bericht. Er lijkt dus sprake te zijn van 'toeval'. En dat is hachelijk! Of de uitspraken van de iemand (Jaco Klikogreen, die hier nog steeds NIET genoemd wil worden) juist zijn vraag ik graag aan de vrouwelijke bezoekers van dit weblog (als die er zijn).
NB dames: zoals gebruikelijk wordt een diplomatiek antwoord gevraagd.
Ook worden vaak foto's van de koffer van Kliko op internet geplaatst. Zie eerdere berichten hier (zowel onder label MTRC als Kasje). Om ook eens te laten zien hoe het ook kan plaats ik hier een foto van de koffer van Terry Tipi-Art. (Of toch die van Stef'r?)En natuurlijk van de zelf gebouwde TAD (Tipi-Art-Design)

17 opmerkingen:

Kliko Green zei

Niet alleen een lekker kontje dus...

Willen dames die vrijgezel zijn dit even aangeven in hun commentaar?

SlotracerFaab zei

mooie TAD

Anoniem zei

Dit onderwerp wordt wel HELEMAAL uitgemolken zeg. Leuk hoor! Prima!

HenkG zei

Eindelijk is het niveau weer waar het wezen moet...

FRANK103 zei

Heren, bedankt voor de commentaren. Ik had ook het gevoel dat dit onderwerp (eigenlijk nonderwerp) inderdaad een mogelijke stijgende lijn geheel zou compenseren. Zodat dit weblog inderdaad het dieptepunt blijft!
@Fabio: die TAD is geheel zelfgemaakt, kijk gerust op de sie van Terry (Tipi Art) hoe hij dit soort auto's in elkaar knutselt.

Anoniem zei

Commentaren? Het waren zelfs wel complimenten!!!!!

Kliko Green zei

Nou... waar blijven die dames nou?

Madelon zei

Ik val onder de categorie "dames" en ook onder de categorie "vrijgezellig" maar ik krijg een beetje de indruk dat je alleen reacties wil hebben van "vrijgezelle dames".
Als je toch mijn mening wil: ik vond de bips in kwestie niet duidelijk genoeg in beeld gebracht om een oordeel te kunnen vellen.
De bips van de vandaal daarentegen (ook op de foto) ken ik wel goed, en moet zeggen: een bips(je) om trots op te zijn!

FRANK103 zei

@GastheerG: Ik wil comments bij voorkeur vertalen als opmerking of commentaar. Maar daar bedoel ik verder niets mee (geen positieve of negatieve lading). Maar als jij je opmerking bedoelt als compliment vind ik dat ook heel uitstekend hoor! Iets van vrijheid van meningsuiting. En dames, waar blijven jullie?

Kliko Green zei

Komen hier uberhaupt wel dames?

Madelon zei

En wat ben ik dan?!

FRANK103 zei

Jij bent (nog) niet vrijgezellig. Dus je telt waarschijnlijk niet mee.

Kliko Green zei

Jij hoort bij de inboedel!!

Madelon zei

Nou lekker dan.
Gelukkig heb ik het meeste van de inboedel hier uitgezocht, dus pas ik er in ieder geval goed bij.
En bij de inboedel horen heeft wel een voordeel: het is tijd voor de voorjaarsschoonmaak dus moet ik maar een dagje naar zo'n wellness centrum!
En nee, ik zal daar geen (foto)verslag van doen op dit blog ;)

FRANK103 zei

Nou Jaco, jij maakt niet veel vrouwelijke reacties los. Alleen die van Madelon1 (die nu over mijn schouder meekijkt). Misschien moet ik dit bericht nog eens herhalen?
Met meer bips foto's?

Kliko Green zei

Blote bibs? Dan ik ik wel met Madelon naar dat wellness centrum. En zorgen we nog voor foto's ook!

Madelon zei

Is goed, ik zet je wel op de foto hoor! En andere bezoekers zal ik anoniem op de foto zetten.
Maken we dan Fipsen (foto's van bipsen) of had je andere foto's in gedachten??