vrijdag 20 april 2007

Dortmund part 2

Vanavond heb ik even de foto's van gisteren op mijn gemak bekeken, en het valt me dan op hoe weinig moeite het kost om bedroevende foto's voor dit weblog te maken. Het zijn er 128 geworden! Die voor een belangrijk deel van een niveau zijn waarvan jullie denken: waarom maakt iemand daar een foto van? En: een mislukte foto kan je in dit digitale tijdperk toch deleten? Hoeveel foto's hebben dan wel een informatieve waarde, waarvan jullie denken, nou, op een slechte dag zou ik deze misschien ook gemaakt hebben. En dan natuurlijk het dilemma: welke ga ik hier plaatsen en welk plaatje blijft voor eeuwig (dat is lang!) op de harde schijf staan?
Ik heb besloten jullie de autofoto's voor te schotelen. En een onderzeeboot. En dan houd ik de windmolens voor volgende week. En de treinen. Had ik de vliegtuigen al genoemd?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hammmmmburgers zijn ook overal te krijgen.

Anoniem zei

Toen ik door deze post zat te scrollen was ik even bang dat er geen eten kwam. Maar gelukkig. Toch nog net voor de streep.

Die antiek e Indy is trouwens zo'n geweldig fraaie auto!

Altijd leuk dit soort verslagen maar het moet niet te serieus worden!

Anoniem zei

Een foto is gewoon om lekker rustig naar te kijken, dan zie je altijd wat.