zondag 27 mei 2007

Lijstjes

Na aanleiding van het bericht hier over de verjaardagstaart kregen we duizenden mailtjes, een hele opgave met ongeveer 35 bezoekers per dag!

Wie is dan die Peter Thyssen wordt er gevraagd. Een musicalster? En, wat vindt Frank-103 dan een goede musical? Natuurlijk heb ik daar ook een mening over. Ik presenteer jullie hier dus de Frank-103-musicallijst! Het gaat natuurlijk wel om een momentopname, vraag je me over een uur weer om deze lijst, dan is er mogelijk al weer een wijziging in de rangorde!

1 De 3 biggetjes van Studio100 (gezien in Antwerpen, ook op DVD)

2 Doornroosje van Studio100 (op DVD)

Niet geheel toevallig doen bij deze 2 musicals de dames van K3 mee! Dat maakt vanzelfsprekend iedere andere musical kansloos voor de top2 positie!

3 The Phantom of the Opera (3 keer gezien in het Circustheater te Scheveningen), met natuurlijk Henk Poort en Joke de Kruijf!

4 Sneeuwwitje van Studio100. Zonder K3, maar volgens Madelon1 met de leukste prins in bezit van wit paard, de Belg Davy Gilles. Voor de vrouwelijke bezoekers van dit weblog: http://www.davygilles.be/index.php?page=Home

Volgens Madelon1 is dit dus DE musical!

5 Pinokkio van Studio100. Weliswaar zonder K3 maar met een blauwe fee en Japie Krekel heet nu Nina de ballerina. Top is natuurlijk Peter Thyssen als Fox en Trot. Voor de liefhebbers: de musical Pinokkio toert in 2007/2008 door Nederland!

6 Hamelen, gezien in het Zaantheater. Met Danny Rook, Chantal Jansen, Kim Lian van der Mey. Geweldige show!

7 De kleine zeemeermin. Matige musical, boeit minder dan de vorige 6.

8 Annie in Carré

9 Cats, gezien in Carré

10 Les Miserables, gezien in Carré

Site's over de studio100 producties: http://www.studio100fan.eu/nl/studio100/nieuws.html

Over Peter Thyssen:

12 opmerkingen:

Madelon zei

Nog even voor de duidelijkheid: die foto bij de musical Sneeuwwitje is niet van die lekkere prins (in bezit van wit paard, die kom je niet vaak tegen!) maar van de hoofdlakei Aimee. Ja, met groen haar. In het begin komt dat een beetje vreemd over, maar nadat je de musical (op DVD) zo'n 300 keer hebt gezien valt dat kleurtje nog nauwelijks op.

Anoniem zei

Ik heb niets met muziekals, of het theater, ik zie wel eens wat op tv en internet, lekker thuis.

Kliko Green zei

Is toch heel normaal dat mensen GROEN haar hebben! Komt echt niet raar over!

Oja... ik heb me laten verleiden om met mijn dochter naar Bob & Ernst te gaan...


HHHHEEEEELLLLLLLUUUUPPPPP!!!

Anoniem zei

Heel goed Jaco!
Tot op heden overleven meeste bezoekers een Ernst en Bobbie optreden....

Willem S zei

Hmm waar moet dit heen waar moet dit heen.... Geen enkele race auto te zien in de laatste 4 posts...
Ik wist dat deze blog zich in een neerwaartse spiraal bevond maar zo te zien is het einde nog niet in zicht ;-)

Anoniem zei

Voor ik grijs werd was mijn haar ook groen!

Over Les Miserables nog even. Na 5 minuten wist ik al waarop ze op die naam waren gekomen!

Anoniem zei

Ik ga er nooit heen...

Anoniem zei

@Willem: woensdag stond er nog een bericht met racebaanauto's!
En die neerwaartse spiraal wordt nauwkeurig bewaakt! Tijd voor meer fetenswaren!

Willem S zei

woensdag is verleden tijd ;-)

AlfaHarry zei

En de WIZ? Nog niet naar toe geweest? Moet ik binnenkort naar toe....................

FRANK103 zei

@Harry: ze wilden niet naar de WIZ, ook niet na herhaald en nadrukkelijk aandringen. Maar er zijn inmiddels voor ruim 250 euro aan kaartjes besteld dus we gaan volgend jaar wel weer naar het theater!

Angelique1966 zei

Mijn haar was vorige week nog groen!