woensdag 23 mei 2007

Over interactie

Zelden reageer ik op wat de bezoekers hier zeggen. Stel je voor: er zouden tevreden frank-103weblogbezoekers kunnen ontstaan. Dat kan ik niet hebben. Voor je het weet krijg ik van Brillie een bloglint, van René een smurf of vindt Jeewee dit weblog niet meer hachelijk. Maar zelden betekent dat er uitzonderingen zijn. Er zijn altijd uitzonderingen!
Voor Stef'r plaats ik hier dus een foto van de ACHTERZIJDE van de NSR Mosler, een achterzijde die hij al een hele race heeft moeten aanschouwen. Natuurlijk plaats ik hier ook een fotootje van de voorkant, zodat hij ook eens kan zien hoe die eruit ziet. Jaja, ik zal Stef'r zeker nog een kans geven van deze NSR te winnen! Stef'r merkt op dat er hier nogal veel geleuterd wordt over fotografie, en dat is natuurlijk hachelijk! In dat kader merk ik op dat Gerard (bij sommigen bekend als GG, en wil hier natuurlijk niet genoemd worden) met een aantal jaargangen fototijdschriften aan kwam zetten. Zonder de verwachting overigens dat het fotowerk hier enige stijgende lijn in zou kunnen zetten. Voor Gerard plaats ik hier dus een paardebloem. Waar dit bericht nu weer over ging? Eeehhh. Oja: ik reageer op bezoekers! Soms dan. Als er hier bezoekers zijn.....

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Drie van mijn favoriete onderwerpen:
Gulf racing
Fotobladen
Paardenbloemen

Het kan niet op!

John zei

Mogen we morgen in Wormer tegen die achterkant aan gaan kijken?

Kliko Green zei

Die GG heeft ook altijd geluk.
Als het niet het goede plekje in de trein is dan is het wel weer zijn favo foto's!

Anoniem zei

Bezoekers moet je halen, door je te laten zien op andere logs.
En aan de reactie`s verneem je wat ze er van vinden.

Ik hou wel van bloemen.

FRANK103 zei

Bloemen houden ook van jou, René. Althans, van mensen. Ik weet niet of ze ook van smurfen houden....

Steffer zei

Renesmurf en Frank456284: Smurfen houden van Smurfen, zolang ze maar gesmurfd zijn...!
Gerard: Voor een Gulf zie mijn laatste post....
Frank453627532: Liever de kont van een NSR Mosler dan die van jou...

FRANK103 zei

@Steffer: dat over die smurfen was mij ook smurf!
En over konten: smaken verschillen en konten ook! Persoonlijk kijk ik ook liever naar de kont van die NSR dan naar mijn eigen kont. En ik kan nog een paar konten noemen waar ik liever naar kijk....

FRANK103 zei

@steffer: maar die ga ik hier dus NIET noemen want Madelon1 bekijkt dit weblog ook regelmatig en je hebt hachelijk en hachelijk....

Anoniem zei

Mmmm, een lintje... dat kan je natuurlijk altijd nog weigeren...

Angelique1966 zei

ehm, die paardenbloem ziet er goed uit hoor, dit is echt niet zo hachelijk.