dinsdag 12 juni 2007

Avondwandeling

Ieder jaar is er de jaarlijkse schoolwandelééndaagse, niet te verwarren met de wandelvierdaagse die men elders in het land placht te wandelen. Een ééndaagse dus. Ook een ééndaagse vergt voorbereiding, eerder naar huis gaan (dus inderdaad minder lang uitrusten op het werk....), broodjes uit de koelkast halen (of zoals ieder jaar ze vergeten), kindertjes ophalen bij de oppas en dan naar de school waar het wandelfestijn begint. Lisanne loopt 8,5 kilometer zodat ik dus maar met Wesley mee ben gaan lopen (6 kilometer). Onderweg staan mensen van de school zoetigheid uit te delen (hadden we natuurlijk zelf ook mee want er was ruimte in de tas omdat iemand de broodjes was vergeten). En terug op het startpunt, inmiddels dus het eindpunt, worden ijs en medailles uitgedeeld. Ja, zo wordt een doorsnee dinsdag toch een hachelijk gebeuren! Jaco, je moest de groetjes hebben van je familieleden!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

wandeltochten zijn er elk weekend wel.
Ik zat eens bij een wandelclub.

Maar dat was dus nooit op dinsdag.

Anoniem zei

Het lijkt mij meer op een trein, dan een wandeling.

Anoniem zei

zijn die broodjes later nog wel genuttigd?

Anoniem zei

De verhouding etenwaren en de overige foto´s is erg goed gekozen!

Anoniem zei

@Rene: hier dus wel

@Brillie:nee, een trein wekt emotie op en dit zweet. Duidelijk anders!

@An: Nee, de broodjes liggen nog steeds in de koelkast

@Gerard: niet te weinig fetenswaren? Ik heb er nog een paar hoor!

Anoniem zei

Elders in t land, dat is dan dus in Enkhuizen geweest, waar nichtje Suzanne (net VIER) vier avonden achter elkaar vijf kilometer heeft gewandeld. Dat mag wel even gezegd worden!
Wij zijn trots!!

groetjes, Martine

Anoniem zei

Jaja, is zeker een prestatie. Ik heb Elise thuis gelaten omdat ik geen zin had om 4 km met een 4-jarige op mijn schouders te wandelen.
Mar eigenlijk wordt overal 4 avonden gelopen, alleen bij ons niet.

Kliko Green zei

Wat leuk!! Zie ik hier ineens opa & oma bloem op de foto!
Samen met hun 2 groene kleinkinderen!