zondag 24 juni 2007

Nieuws

Meer webloggen betekent helaas niet meer berichtgeving. Het valt immers niet mee om zinnige teksten en bijbehorende afbeeldingen te plaatsen. Zoals op dit frank-103-weblog. Veel bloggers beginnen enthousiast maar vallen na verloop van tijd, vaak al een paar weken, helemaal stil. Het kruit is verschoten. Bezoekersaantallen lopen terug.

Positieve uitzonderingen zijn er ook, zoals Dikke Leo, die natuurlijk uitsluitend om weblogvulling te creëren 5 uur in de auto gaat zitten om een niet-roze racebaankoffer te scoren! Ja, dat heeft de ware blogger over voor zijn bezoekers! Hulde Leo! Nog meer boeiende aankopen had hij natuurlijk kunnen scoren als hij zijn lieftallige echtgenote thuis had gelaten of als hij zelf zijn pinpas had meegenomen!

Om te voorkomen dat ik het bericht over zijn koffer zou mislopen of zou verwarren met dat van Martin Firefighter heb ik een e-mail van Leo gekregen. Dus: bezoek het weblog van Dikke Leo!!

De oplettende lezer begrijpt dat ik het mailtje van Leo dankbaar aangrijp om hier weer een onzinnig verhaaltje met een bijbehorende onzinnige foto te plaatsen. Hachelijk!

14 opmerkingen:

Steffer zei

Niet alleen een onzinnig verhaal met een onzinnige foto, ingevoerd door een onzinnig figuur uit het onzinnige Assengehucht, maar tevens een verhaal die geblogged is door een ander op zijn eigen blog.....ook een manier dus om je blog te vullen... Zal ik dan op mijn blog een verslag maken over deze blogpost mbt de post van Dikke Leo? Neeeeee, toch maar niet...
Stef'Rlijk!

Dikke Leo zei

Bedankt voor je bezoek en het compliment, ben al weer druk op zoek naar een slotracegerelateerd onderwerp. Ik vond de reis in vele opzichten meer dan de moeite waard.

Firefighter zei

Frank jij mag zelf ook niet klagen met je berichtgeving. Als je zelfs via de mail suggesties krijgt om over te bloggen is dat toch wel een luxe hoor. btw. waarom zouden ze zo'n Skoda nou geel maken?

Gr,

Martin

Anoniem zei

Geel?

Waarom zou je een pickup maken van een skoda?

Willem S zei

Waarom zou je een skoda maken is volgens mij de vraag....

Kliko Green zei

Waar gaat dit bericht over?

Anoniem zei

Hetzelfde als heel veel andere berichten hier: nergens over!

Jacko zei

Ik vind het aandoenlijk.

Gerard van Dongen zei

Als ik dit lees heb ik echt het gevopel dat ik zes hoofdstukken gemist heb!

Anoniem zei

Geel staat hem wel leuk..

Firefighter zei

Ik snap nog steeds die reclame leus "volg de Skoda rijder" niet helemaal, maar zo wordt het het wel iets eenvoudiger

Kliko Green zei

Ik wil graag zo'n bak hebben hoor!!

Kliko Green zei

Wel in het groen...

HenkG zei

Sjeesssss, wat een ge..l.
Nou ja, in ieder geval weer een fatsoenlijk niveau.