maandag 25 juni 2007

Sprookjeswonderland deel zoveel

De juffen van groep 1/2G vierden vandaag hun verjaardag en wilden dat doen in Sprookjeswonderland. Nu was de weersvoorspelling niet echt geweldig. Zeg maar, die was waardeloos. Mede omdat het me toch een vrije dag kost, heb ik toch al om 08.30 aan de juf gevraagd of het gebeuren echt door zou gaan. En de juf was van mening: Neem je een paraplu mee, dan valt het met regen wel mee! (Erg matig rijmpje, en ook helaas niet altijd waar). Gelukkig was er wel koffie mee, en koek, en is er in Sprookjeswonderland ook veel te koop! Natuurlijk bezochten we de show van Violinde, de paardjes, speeltuin en De Vrolijk Friet!

Regen? Dat hadden we onderweg naar huis, toen de kindertjes op de achterbank lagen te slapen zodat de personen op de voorstoelen heerlijk mee konden zingen met Kabouter Plop. Je, het is hachelijk!

7 opmerkingen:

Steffer zei

Wie niet van slotracen geniet, ziet tenminste Frank310 ook niet...

Kliko Green zei

Nou ja... ik vind het laatste bordje echt megaFOUT!!

Anoniem zei

wat een prachtige ervaring als papa en fan van sprookjeswonderland en K3..

FRANK103 zei

Dat laatste bordje, hoe goed ook bedoeld door de eigenaar van SWL, kan ook zomaar de lijfspreuk zijn van een pedofielenbeweging.....

Ik kan me dus vinden in Jaco's reactie!

Anoniem zei

Dat laatste bordje is pas echt waar.
En regen is kut.

Anoniem zei

Sommige mensen zijn blind. Ik vond dit wel wat hatelijk overkomen, voor de blinden...

Gerard van Dongen zei

Bordje is ZEKER fout!

Overigens waar zijn de foto;s van de juffen!