woensdag 27 juni 2007

Koopzondag

Afgelopen zondag waren er meerdere dingen te doen. Natuurlijk het uitje naar Montzen gare met digirelax, mijn schoonmoeder (wil hier natuurlijk NIET genoemd worden) werd 61, Madelon1 wilde uitslapen en totaal overbodige kleding aankopen doen en niet onbelangrijk: Harlaar had zijn jaarlijkse koopjeszondag. Tja, onder verjaardagen kan/wil ik niet onderuit (denk aan de appeltaart!!) en combineren met een bezoek aan Harlaar was mogelijk. Zo was dan niet veel later het lokje op deze foto aangekocht. Voor de kenners: een Roco 69926 model van een 2200. Vanavond moest het dan uitgeprobeerd worden, de nauwelijks gebruikte racebaan heb ik afgebroken en speciaal voor Henk G, die hier vast ook niet genoemd wil worden, heb ik een oranje stuk karton gebruikt als achtergrond. Ja, dit is nu een voorbeeld van een nuttige, zinvolle en verantwoorde besteding van het gezinsbudget. Mooi hé! Snif. Ja, kworderbijna emotioneel van.

9 opmerkingen:

Kliko Green zei

waarom geen groene achtergrond?

FRANK103 zei

Dan zou je de lok te goed zien, nu valt hij gedeeltelijk weg tegen de achtergrond!

Anoniem zei

In deze diesellok maakte ze van de diesel stroom, waarmee ze de lok weer aandreven... prachtige apparaat was het.

Anoniem zei

Kan me voorstellen dat Madelon ook met tranen in haar ogen liep!!

gr. Martine

Anoniem zei

Martine, Madelon was met Lisanne totaal overbodige kledingaankopen wezen doen en had een vergelijkbare aanslag gepleegd op het gezinsbudget. Die tranen vielen dus wel mee!

Gerard van Dongen zei

mijn favoriete loc en ook nog in de juiste kleur!

Anoniem zei

@Frank, Nu zou ik kunnen zeggen dat kleding nooit overbodig is, maar ik ben zelf niet zo'n kledingshopper....... dan moet je bij neef zijn!
Maar goed jullie hebben dus samen lekker een gat in het budget geslagen :-D
Iedereen weer blij.......

groetjes, Martine

FRANK103 zei

@Gerard: dan moet je dus echt naar Apeldoorn, de VSM (het stoomtreintje wat bij Kliko door de tuin loopt) heeft er nog een aantal!
En anders: het schaalmodelletje koste 99 euro. Harlaar heeft er vast nog wel een voor je. Als je maar niet tegen je vrouw vertelt dat je deze tip van mij hebt....

@Mar10e: vooral de plaatselijke middenstanders waren blij!

HenkG zei

@ Frank. In ieder geval beter dan dat kleurtje van laatst. Alleen... ik zie de hele dag al oranje. Dat is namelijk een van de huisstijlkleuren van het bedrijf waar ik voor werk en waar ik de reclamematerialen voor maak.

Maar een mooie loc! Die dingen bulderden (in het geel) hier vroeger achter door mijn tuin voordat de 6400's kwamen.