woensdag 27 juni 2007

Over literatuur

Hoewel het niet mijn gewoonte is om teveel te lezen uit boekwerken zonder plaatjes (ik bedoel bijvoorbeeld de Märklin catalogus, Autoweek en diverse fotoblaadjes), maak ik uitzonderingen. Beroepsmatig natuurlijk, maar ook als ik in het zonnetje in de tuin zit. Zoals de boeken over Harry Potter, de Ellendige avonturen van Lemony Snicket en de werkjes van Roald Dahl. Toen we recent in de boekhandel stonden vertelde een vriendelijke dame dat we eens een deel van Artemis Fowl moesten proberen. Artemis wie? Deel 1 viel erg in de smaak bij Madelon1 en Lisanne dus staat nu, ongeveer een maand later, de hele serie, gelezen en wel, in de kast. En dus lees ik nu ook deze boeken over Artemis Fowl. Helaas schiet ik door de weersomstandigheden niet erg op (als ik toch binnen zit kan ik even goed achter de PC gaan zitten!), maar de delen 3 tot en met 5 moet komende weken wel gaan lukken!
Mocht je denken dat met dit bericht weer een dieptepunt is bereikt, Madelon1 is gisteravond naar het concert van George Michael in de Amsterdam Arena geweest en heeft speciaal en uitsluitend voor JULLIE foto en video-opnamen gemaakt! Belabberde kwaliteit, maar toch!
Voor de kenners van de werkjes over Artemis Fowl: ik heb toestemming van de ElfBI voor plaatsing van dit bericht!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Als deze op CD uit komt, ga ik em ook lezen...

Anoniem zei

Ik lees geen boeken.
Ik heb een computer.

Gerard van Dongen zei

Boeken? Is dat van de vorige eeuw?

Ik heb internet!

Dan zakt zo'n Frank toch ineens een paar plaatsen.

Anoniem zei

Harry Potter ... Bedoelde u PSpotter.
(een types Goooooogle antwoord)

Renesmurf zei

Zeg, mij overslaan mag niet!

Angelique1966 zei

hoe was George?

Madelon zei

George was GE-WEL-DIG!!!
Echt genoten!

FRANK103 zei

Als ik achter in de tuin zit heb ik niets aan een PC / internet. Dan helpt alleen een boek of een tijdschrift. Of een nog aan te schaffen laptop?
Oké: of een stripboek van Peyo over de smurfen.