vrijdag 29 juni 2007

Over George Michael

Madelon1 is dinsdag naar het concert van George Michael geweest in de Amsterdam Arena. Natuurlijk heef ze voor jullie foto's en video-opnamen gemaakt van verbluffende kwaliteit! Ja, met een Sony-Ericson met 3 MP sensor. Ja, die telfoons worden echt een bedreiging voor de compact camera's. Geheel ten overvloede meld ik hier dat ze voor mij natuurlijk een concert-t-shirt meegenomen heeft en dat die donderdag tot veel consternatie op mijn werk leidde! Veel? Ach, afgelopen maandag keken de mensen in Sprookjeswonderland ook heel raar naar me toen ik daar met meerdere kindertjes en een spiegelreflex om de nek in mijn Michael Jackson History world tour t-shirt rond liep. Jip: I'm bad!
Edit: Youtube wil het filmpje niet laden, ik doe later nog een poging!

5 opmerkingen:

Angelique1966 zei

dit verdient een label met HOOFDLETTERS HACHHELIJK

Angelique1966 zei

Owwwwwwwww poor people of Italy...

Angelique1966 zei

deze reacties zijn overigens zeer serieus, ik heb begrepen dat wat lossere lezers van dit blog anders in de ban gaan. Volgens mij was het eerder dat de te serieuze lezers in de ban gaan. Welke groep is de volgende?

Anoniem zei

George Michael doet mij aan een oude liefde denken.... wat een nacht was dat...

Jacko zei

Doe geen moeite Frank....