dinsdag 10 juli 2007

Tunen van de Ninco Mosler

De resultaten afgelopen vrijdag op Woodmans met de Ninco Mosler waren matig. De absolute leek zou zeggen: dat ligt aan de bestuurder. Natuurlijk lag het aan het circuit en in mindere mate aan de auto. De auto moest dus aangepakt worden. Marcel V. wilde in Amsterdam een racebaanwinkel openen maar heeft dit plan inmiddels afgeblazen. Geen winkel dus. Wel was ik welkom om op zijn zolder wat Slot-it te komen scoren. Assen, lagers, velgen en tandwielen. En met dank aan John uut Z ook een paar Slot-it P4 sloffen. Het eindresultaat ziet er goed uit. Of de auto ook beter is moet nog blijken, maar ik heb er vertrouwen in!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat was hard nodig zo te zien.

Anoniem zei

Of het geslaagd is lezen we dan wel de volgende keer!

MJ zei

MB-slot wielen? Die zijn te groot voor Slot.it-assen...:P

En je hebt de spacer vergeten:P

John zei

Het zijn PRS wielen. MB Slot gaat juist erg strak om Slot.it assen, vooral die met acht gaten.
Spacer is niet vergeten, Frank gebruikt een ringetje tussen rechter achterwiel en lager. NSR oplossing. :)

FRANK103 zei

Je ziet het MJ: John heeft me geholpen!!

Steffer zei

Ziet er inderdaad beter uit. Nou Frank301 zelf nog even in een net pak proppen......

Gerard van Dongen zei

Bovenste foto zopu zo bij ons kunnen zijn

MJ zei

ok, als John het zegt...;) Maar waar is de NC-6? Die zit toch standaard in zo'n Club Mosler?

FRANK103 zei

@Gerard: het is niet alleen bij jullie een zwijnestal......

@MJ: klopt, de NC-6 zit nu in een andere auto. Bij Steffer en bij MTRC wordt geraced met NC-5. Kwestie van NC-6 eruit halen en NC-5 erin!

PorscheHarry zei

Tunen? Heb je de Mosler als stofzuiger op zolder gebruikt? Elke actie zal ongetwijfeld een verbetering zijn. Wel een teken dat je met de slotcar flink raced, goede zaak.