dinsdag 10 juli 2007
Tunen van de Ninco Mosler
De resultaten afgelopen vrijdag op Woodmans met de Ninco Mosler waren matig. De absolute leek zou zeggen: dat ligt aan de bestuurder. Natuurlijk lag het aan het circuit en in mindere mate aan de auto. De auto moest dus aangepakt worden. Marcel V. wilde in Amsterdam een racebaanwinkel openen maar heeft dit plan inmiddels afgeblazen. Geen winkel dus. Wel was ik welkom om op zijn zolder wat Slot-it te komen scoren. Assen, lagers, velgen en tandwielen. En met dank aan John uut Z ook een paar Slot-it P4 sloffen. Het eindresultaat ziet er goed uit. Of de auto ook beter is moet nog blijken, maar ik heb er vertrouwen in!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
10 opmerkingen:
Dat was hard nodig zo te zien.
Of het geslaagd is lezen we dan wel de volgende keer!
MB-slot wielen? Die zijn te groot voor Slot.it-assen...:P
En je hebt de spacer vergeten:P
Het zijn PRS wielen. MB Slot gaat juist erg strak om Slot.it assen, vooral die met acht gaten.
Spacer is niet vergeten, Frank gebruikt een ringetje tussen rechter achterwiel en lager. NSR oplossing. :)
Je ziet het MJ: John heeft me geholpen!!
Ziet er inderdaad beter uit. Nou Frank301 zelf nog even in een net pak proppen......
Bovenste foto zopu zo bij ons kunnen zijn
ok, als John het zegt...;) Maar waar is de NC-6? Die zit toch standaard in zo'n Club Mosler?
@Gerard: het is niet alleen bij jullie een zwijnestal......
@MJ: klopt, de NC-6 zit nu in een andere auto. Bij Steffer en bij MTRC wordt geraced met NC-5. Kwestie van NC-6 eruit halen en NC-5 erin!
Tunen? Heb je de Mosler als stofzuiger op zolder gebruikt? Elke actie zal ongetwijfeld een verbetering zijn. Wel een teken dat je met de slotcar flink raced, goede zaak.
Een reactie posten