donderdag 23 augustus 2007

Over hoge snelheden

De barbaren onder de bezoekers hier, de personen die de treinenberichten direct weg klikken bedoel ik uiteraard, die hebben vast gemist dat Firefighter hier een BOEIENDE vraag gesteld heeft. Ja, dat gebeurt hier heus wel eens! Wat is dat voor sneltrein in Peschiera, zo was zijn vraag. En ja, dat wist ik zelf ook niet. Na 5 minuten googlen kwam ik op de site van Peter, waarvan ik niet weet of hij hier genoemd wil worden, en die heb ik een mailtje gestuurd (zie de link Peters treinen). Het gaat dus om een ETR500! Zo, het is wel zeker dat dit bericht het niveau hier ernstig laat toenemen. Voor een extra impuls plaats ik hier ook een foto van een Noors station, gemaakt door mijn broer Rob, die hier uiteraard NIET genoemd wil worden, onder weersomstandigheden die niet leken op die aan het Gardameer. Zeg maar 8 graden vs. 30 graden. IJs in het zwembad vs. ijs met kaneelsmaak in een hoorntje. Waarom deze positieve impuls? Vanavond gaan we (John uut Z en ik) naar Stef"R en Terry, en de foto's die ik daar ga maken zullen morgen weer voor een diep dal gaan zorgen. Hachelijk!

En Rob, bedankt!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind grote treinen leuker dan kleine, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven de auto!

Anoniem zei

Hoeveel spanning staat er op die leidingen? En welke soort is het?

Anoniem zei

veel, en het gaat hier om bovenleiding!