maandag 27 augustus 2007

Over Sonja

Ik geef het toe, ik heb dit jaar alleen nog maar SAS dagen gehad (SAS = Schijt Aan Sonja). De weegschaal liegt niet. De gewrichten liegen niet. De tegenstanders met voetbal liegen niet (schouderduwtjes gaan me steeds makkelijker af). Het veersysteem van mijn Batavus liegt niet. De reden is natuurlijk duidelijk: ik moet fotogeniek voer naar binnen werken voor een foto voor dit blog! En groen is dan maar zo groen. Voor je het weet wordt je uitgemaakt voor konijn, of vegetariër. Of voor dunnetje. Alhoewel, daar zal ik nog wel wat moeite voor moeten doen. Meer sporten dus! Maar volgens een aantal collega's is autosport de verkeerde sport. Belachelijk natuurlijk, want het woord sport zit toch in het woord autosport? Mocht een bruikbaar alternatief voor autosport voorbij komen dan zal ik jullie daar uiteraard tot vervelens toe mee lastig vallen! Tot die tijd plaats ik hier soep, spaghetti met een overdosis groenvoer, de gezonde maaltijd van Elise, de gecremeerde calzone die tot acute buikloop heeft geleid en een echte currywurst mit pommes. Ja, het was deze vakantie weer culinair verantwoord!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De laatste foto... mijn heer, dat is me toch lekker op zijn tijd.

Anoniem zei

Ja, en dan krijgt dat restaurant niet eens een paar michelin sterren!

Gerard van Dongen zei

Ik blijf erbij: lijnen is voor chicks (kippen).

ECHTE mannen hebben gewoon maar twee opties:
Ze sporten en hebben een godelijk lichaam.
Ze stralen uit dat ze het goed hebben en zien er uit als een 3 sterren kok

Contesa zei

Onderzoek heeft aangetoond dat als je je schuldig voelt terwijl je zit te eten (met name schuldig over datzelfde eten) dat de schadelijke gevolgen van dat eten op dieet/vetpercentages en algehele gezondheid dan per definitie veel hoger liggen! Oftewel, juist voor de lijn en je gezondheid is het van het allerhoogste belang om ten alle tijden te genieten van je eten! :-D

Madelon zei

En als ze dan ook nog konden koken als een 3 sterrren kok zou ik de "love handles" graag voor lief nemen!

Anoniem zei

Er gaan meerdere mensen in de ban, voorspel ik jullie!

Ik schijn dus het postuur te hebben van een 4-sterrenkok, met het quad rijden wilden ze dat ik de helm uit zou spugen.

Ban!