zondag 30 september 2007

A1GP de race

Misschien niet heel boeiend, want ik heb me vooral gericht op de Nederlandse auto. Dat wil niet zeggen dat ik de andere auto's niet op de foto heb gezet, maar die foto's zijn vanavond wel voor een belangrijk deel gedelete. Dan heb ik me ook gericht op het fotograferen van 'koppen', waarvan ik er deze week een aantal ga plaatsen. En dan komen natuurlijk ook de Bibbel foto's, de kat van Madelon en de kinderen. Hoe was de race verlopen? Wel, de sprintrace is Bleekemolen derde geworden en de hoofdrace 8e? Ook was er een formule ford wedstrijd en weer een Brl race. Boeiend? Zoals onderstaande demonstratie tegen rokende auto's?Voor boeiende zaken bezoeken jullie natuurlijk niet dit weblog. Dan moet je naar Brillie!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je wel voor deze reclame. En je hebt geheel gelijk. Moet je het wel allemaal even lezen...

Finger2 zei

Die oranje met die twee mannen achterop is een Donkervoort.
Mooi das weer drie punten!

Madelon zei

Komen er alleen "koppen"?
Ik weet zeker dat de gemiddelde bezoeker (ik dus niet, laat dat meteen duidelijk zijn) meer prijs stelt op de rest van het lichaam en dan wel die van de pitspoezen uiteraard (wel/geen "kop" is niet belangrijk)! Ik verwijs naar de enthousiaste reacties op de foto's van vorig jaar.

En krijgt Bibbel geen eigen weblog?
Omdat anders misschien het niveau van dit blog teveel zou stijgen?

FRANK103 zei

@Finger2: 1 punt voor het merk. Je hebt geen type of bouwjaar genoemd!

HenkG zei

Strak fotowerk! En ik mis de pitpoezen wel degelijk Madelon!

Anoniem zei

Ze rijden allemaal naar links, dat valt me wel op!

FRANK103 zei

Hee René, goed gezien. Komt doordat ik zondag bij 1 bocht heb gezeten, en dan gaan ze inderdaad steeds dezelfde kant op!

Henk: natuurlijk staan die ook op de foto. Dat moet om dit weblog het juiste niveau te geven. Je gaat ze zien!